Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
17-05-10, 12:28 #12
Sv: Vektøkning ved behandling..
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte oktober 2007, dagsdosen i dag er 250 mcgram. Vekten har økt jevnt og trutt siden da, og nå har jeg vel lagt på meg totalt 25 kg. Det er ingen ting som hjelper, hverken lavkarbo eller trening. Kroppen er deigete, leddene verker og jeg har har altfor mye vann. I mitt tilfelle holder nok ikke teorien om vektnedgang ved stabilisering og bruk av Levaxin. Dessverre.
Jeg har samlet det jeg finner av informasjon om Erfa Thyorid som jeg skal presentere for legen min, jeg kan ikke la noe være uprøvd. I tillegg skal jeg til Skogli Rehabiliteringssenter for behandling av lymfeødem, fikk innvilget 3 ukers opphold via NAV.
Jeg takker dette forumet for all informasjon, uten det hadde jeg kavet rundt i mørket. I min jakt etter nøkkelen til kroppen min, har jeg tilbragt mange timer med å lese relevante innlegg.~ Scarlett ~
Under opplæring
Lignende tråder
-
jeg var ikke bare en tykk latsabb....
Av Eva Karin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 19-04-10, 21:55 -
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Legen lurer på hvorfor eg ikke bare kan ta Levaxin som alle andre
Av Unn i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 11-11-08, 10:38 -
Tykk hud på helene
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 9Siste melding: 23-02-07, 20:35 -
Jeg skal gifte meg, orker bare ikke starte med forberedelsene..
Av grynet i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 18-08-06, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker