Tusen takk for gode og mange informerende svar.
Veldig fint å høre at Skogli kan hjelpe når Dag ikke kan finne flere muligheter for helbred.
Dette med sopp og behandlingen jeg nå får syntes jeg det virker som han har mye info rundt, men skulle det nå utvikle seg som dere beskriver er det godt å høre at det er flere muligheter. Problemet er bare at økonomisk tar det jo helt av. Jeg er på arbeidsavklaringspenger og nesten alt som kommer inn går ut til div behandlinger og medesin( hårreisende )
Jeg har hatt min 4 tarmskylling i dag, etter hva jeg forstod i dag er det fortsatt en lang vei å gå.
Er veldig fornøyd med sykepleierne som jobber der, virker som de kan mye om sopp og bakterier, kosthold og andre ting som kan hjelpe for å få svineriet ut av tarmene.
Jeg fikk jo målt rt3 sist jeg var hos Dag, var forhøyet 0,61. Noen som kan noe om dette, kan årsaken være dårlig opptak? Eller hva er forklaringen? Kjenner at dette bekymrer meg litt, jeg har liten kunnskap, noe jeg kan gjøre for å få den ned?
Skal lese om den surkålen dere anbefaler, er det lurt å starte opp med den nå eller hva mener dere?
Dette ble mange spørsmål, beklager.... Det er så fint å ha alle dere kloke damer som er så fantastisk fulle av kunnskap. God klem