Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Threaded View
-
25-04-14, 18:25 #30
Sv: Hypothyreose med antistoffer konstatert etter brystkreft i 2007
Hei

Ja jeg fikk medisin på resept til rens av sopp. Tarmskyll i Nedre Slottsgate. Jeg hadde ikke mer sopp etter gang 6 men tok to til før vi/de var sikker på at det var tomt.
Det var viktig å få rettet opp tarmen. Jeg ble i bedre form av det og har fått bedre opptak også av jern. Dette gir meg en bedre dagsform. (tok tid før jeg merket bedringen).
Jeg har brukt opptil 4 erfa uten overdosesymptom og har aldri fått målt reversert T3 før. Min T3 har ikke vært spesielt høy. Men nu skal jeg be om det.Reversert T3 blir vel slik jeg tror ,bare lagret som "fett" i kroppen og vi får ikke nytte av det.
Andre kan forklare deg det bedre.
Nu bruker jeg 180 mg Erfa og 5 cortef (har brukt 6 før). Har som sagt sympomer på ls som gjør at jeg er ikke ferdig med å finne ut hva mer kan jeg gjøre.
Har hatt høy og så neste gang normal CPR og det samme med virus. Også forsatt forhøyet anti tpo. Så dette skal jeg følge mer med på. Det har vært så mye å ta tak i som har vært for høyt /lavt over tid. Det blir lik: Viktige ting først. Og som du sier det er lenge mellom timene.

Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker