Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
10-04-14, 13:48 #11
Sv: Thyroid fra Glostrup Apotek i Danmark
Hej Tina

På OUH regerer og hærger Hegedus og Bonnema. Hvor Hegedus og Bonnema har magten - er alt håb ude. Så hvís nogen på OUH er "begyndt at se positivt på Thyreoid" er det sket i dybeste hemmelighed og varer ikke ved. Det er nemlig med udgangspunkt i Hegedus' og Bonnemas' personlige korstogt mod T3 og mod Thyreoid, at praktiserende læger i Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Ringkøbing-Skjern, Struer og Lemvig kommuner blev frarådet at behandle patienter med T3-kombinationen eller med Thyreoid ( https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=16725 ). Det ville være underligt, hvis ikke også praktiserende læger i andre Regioner blev tilsvarende "frarådet".
Jeg ved det ikke, men taget i betragtning hvor glade vores myndigheder - i det hele taget er for regulerin ger med tilbagevirkende kraft, kan jeg ikke forestille mig andet end at alle fremtidige udleveringer skal ledsages af en individuel godkendelse af behandling for hver enkel patient. Jeg har dog hørt i dag, at denne forhandling mellem Apoteket og sundhedsmyndigheder fortsat er i gang. På den anden side, hører jeg at "nye" patienter med "nye" recepter afvises af deres lokale apoteker allerede...
Hej Lisbeth
Det er ikke noget, man lige kan ordne i en håndevending på en eftermiddag, så uanset hvor fingrene klør efter at komme i gang, er det nødt til at blive forberedt... Men allerede er jeg blevet skældt ud af flere, som mener at jeg er "grov" og "brutal", fordi det er synd for alle som allerede er i syntetisk behandling. Jeg kan ikke rigtig se at det skulle være mere synd for dem, end det er synd for alle de andre, som hindres i at blive behandlet med Thyreoid pga. disse lægers distribution af myter. Jeg er derfor nødt til, mentalt at forberede mig på både at blive rost af nogle og forhadt af andre.
Når næsten 100-års historie bag Thyroid-lægemidler ikke kan vinde gehør i lægekredse, kan man lige så godt ophøre med at spilde tiden med forsøg på at kalde lægestanden til fornuft. Det vil være langt mere effektivt, i stedet at gå i flæsket på deres yndlingsbehandling, splitte den i atomer og udstille denne behandlings reelle og dokumenterede utilstrækkeligheder. Der er SÅ mange mennesker i mislykket syntetisk behandling, at det skal nok få dem til at tænke... når de erkender at deres endeløse og forgæves vej til bedring, i virkeligheden skyldes deres syntetisk behandling, leveret af deres forstokkede læger.
The most powerful weapon on earth is education and the human soul on fire.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker