Sitat Opprinnelig skrevet av FM Vis post
hei mitt navn er fm.er kvinner 35 år bor i Bergen.har på vist lavsofttskifte i 2003 for første gang.prøvene ble fine etter stofskifte .men symptommene ikke forsvant.

nylige i det siste påviste lav stoffskifte etter prøve.og skal igjen settes på ny stoffskifte medisin .saken er at jeg har masse problemer som knyttet til det,
Hei FM

Hvis jeg forstår deg rett brukte du stoffskiftemedisin i 2003, men sluttet på den? Og har nylig fått påvist lavt stoffskifte og skal settes på medisin igjen?

Hvis du har lavt stoffskifte så skal du ta medisin livet ut. Det er ikke noe du slutter med etter hvert selv om prøvene er fine og du ikke føler det har hjulpet. Da må legen ta andre prøver og se hva annet som kan gjøres.

Jeg ville bare nevne dette hvis jeg har forstått deg riktig. Jeg ser at du har fått hjelp til å finne en brukbar lege i ditt område i en annen tråd. Det er bra for du trenger en annen lege for å hjelpe deg tror jeg.

Lykke til. Håper du får den hjelpen du skal ha

PS: Hvis du har problemer med at legen tar deg alvorlig eller ikke oppfører seg slik han skal så er det lurt å ta med en person på timen. Helst en mann. Dessverre så er det slik at det står mer respekt av det. Det er flere her som har opplevd en lege som ikke tar pasienten på alvor.