Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Hashimoto's
Threaded View
-
15-08-07, 14:12 #13
Slett ikke dumt spørsmål, har ofte lurt på dette selv. Kjenner dette "kvelertaket" ofte, vet ikke om det er forskjell mellom å ligge eller stå oppreist, men det varierer i styrke. Noen ganger er det også sånn at jeg ikke tåler å bli tatt på rundt halsen. Skikkelig ekkelt hvis datteren min kryper oppå meg, og trykker på. Har heller ikke brukt høyhalset på flere år, men har ikke sett sammenhengen før nå.
Da jeg var under kreftbehandling, klaget jeg på dette, og da ble det tatt alvorlig. Ble sendt til MR, men de fant visst ikke noe. Har aldri vært utredet i f t stoffskiftet, så ingen har undersøkt kjertelen.Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 10Siste melding: 27-12-11, 11:39 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 27-08-11, 21:44 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker