Viser søkeresultater 1 til 10 av 107

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Tilbake på antistoffsporet

Sitat Opprinnelig skrevet av Bellis Vis post
    Uansett, min "tilstand" har ikke kommet over natten. Jeg har trolig hatt dette siden puberteten. Først svakt og ikke direkte merkbart, og etter hvert blitt mer synlig før det toppet seg i høst. Det ligger også på morssiden, uten at noen av de har fått påvist lavt stoffskifte (men om det noen gang faktisk er undersøkt, vet jeg heller ikke). Om stoffskiftet er synderen eller symptomet, vet jeg ikke. Derfor vil jeg grave videre.
    Jeg tror at dit faldende stofskifte er afgjort et symptom. Alene denne gradvise, generelle forringelse af helbredet tyder på, at det ikke er en almindelig sygdom opstået på et bestemt tidspunkt og af en bestemt årsag.

Spørsmålet jeg må stille meg (og svare på selv) er om jeg skal ta kontakt med Lynx i Østfold, Balderklinikken eller Heggeli.
    Var du min datter, ville jeg satse på at "inspirere" dig til at vælge Lynx, eller at give pokkers i afstanden og rejse til dr. Øverbye i Arendal.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Mange symptomer, men flotte blodprøver!

... og jeg vil si at Heggeli er bra, men på grunn av ugudelig lang ventetid der så er det nok verdt å prøve andre. Dog... du kan alltids sette deg på timelilsta siden du kostnadsfritt kan avbestille inntil 24 timer før. På Heggeli er det ikke noe problem å få tatt jod i døgnurin.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Oct 2013
    Sted
    Østfold
    Alder
    47
    Meldinger
    494

Standard Endelig diagnose?

Da jeg kom hjem titta jeg nærmere på sykmeldimga jeg fikk sist. Der står det T86 Hypotyteose INA øverst (og tretthet/slapphet under).
    Er det da slik at jeg nå endelig har fått en offisiell diagnose? Legen sa overhode ingenting...! Men han er veldig klar over at jeg hele tiden har ment jeg har lavt stoffskifte i en eller annen form.

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    735

Jeg tror I N A står for "ikke nærmere angitt". ... .

Medlem siden
    Oct 2013
    Sted
    Østfold
    Alder
    47
    Meldinger
    494

Sitat Opprinnelig skrevet av Tily Vis post
    Jeg tror I N A står for "ikke nærmere angitt". ... .
    Hehe, jo, jeg vet det. Google hadde svaret.

Men jeg lurte altså på om jeg nå har en gyldig og offisiell diagnose siden det står på sykmeldinga..? NAV får jo første siden, del A, og der står i det minste koden.

Jeg har på eget iniativ vært åpen med arbeidsgiver hele veien, og fått støtte. Dette har jo vart i mange mnd, og da er det fint for de å vite litt om framtida også. Det hadde vært veldig greit for meg å være sikker, for jeg mener det er slik at arbeidsgiver kan søke om refusjon for mine framtidige egenmeldingsdager, når det dreier seg om en kronisk sykdom. Jeg må sjekke litt til. Dessuten, jeg skal vel også tilbys et kurs el.l når diagnosen er sikker!? Ettersom legen ikke sa noe, så tror jeg ikke det han skrev er noe annet enn litt foreløpige antagelser fra legens side. Men han har jo hele tiden vært enig med meg, om enn litt tilbakeholden og forsiktig... Men det står altså på sykmeldinga, og det anser jeg nærmest som et gjennombrudd! Tror jommen det blir et glass vin i kveld også!

God fredag ønskes til dere!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Tilbake på antistoffsporet

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Spørsmålet jeg må stille meg (og svare på selv) er om jeg skal ta kontakt med Lynx i Østfold, Balderklinikken eller Heggeli.
    Var du min datter, ville jeg satse på at "inspirere" dig til at vælge Lynx, eller at give pokkers i afstanden og rejse til dr. Øverbye i Arendal.
    Vi har "snakket" om det allerede i marts, her i tråden.... Superglad for at du valgte Lynx, Bellis. Helt fra starten (da jeg hørte og læste om denne klinik første gang) har jeg haft en god og varm "mavefornemmelse" omkring klinikken, og helsepersonalet derinde. Superglad for at mine, i forvejen gode forventninger, blev så flot overgået.

Desuden er din beretning over den, efterhånden lange tid, så spækket med info og ikke mindst, dine lærerige kommentarer, at jeg har simpelthen lyst til, nok en gang at gentage, hvad jeg allerede har skrevet til dig for snart et år siden, i et tidligere indlæg.

Det er virkelig GODT GÅET, Bellis. Du kan virkelig kunsten at reflektere over de informationer og råd du får. Og du har modet til at sætte dine egne tanker i arbejde... Denne tråd, kommer med garanti til at redde mange liv.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 1
    Siste melding: 07-07-12, 23:02
  2. Fine blodprøver til tross for mange symptomer
    Av sisi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 22
    Siste melding: 13-04-10, 23:37
  3. Fine blodprøver til tross for mange symptomer
    Av sisi i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 26-10-09, 14:27
  4. Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
    Av Joohoo i forumet Blodprøver
    Svar: 18
    Siste melding: 07-05-09, 13:38
  5. "Flotte og normale blodprøver"
    Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 11
    Siste melding: 04-03-09, 15:27

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder