Jeg skjønner godt behovet for å "finne ut". Det var der jeg var også. Og for meg var det riktig å prøve.

Til tross for:
- at det ikke ga det resultatet jeg ønsket
- at jeg fikk tilbake symptomer uhyggelig raskt på liten doseendring (for meg kom symtomene allerede på 120mg erfa - og jeg kjennes å fungere fint på 125mg Erfa + 25µg Levaxin "to av tre dager", så for meg er terskelen liten mellom nok og for lite) - håravfall var faktisk ett av de første jeg selv så... humør(rundhet vs skarphet) var ett som omgivelsene så tidlig
- at det nok ble en spiker til i kista til et skrantende ekteskap
så var det for meg en så viktig ting å vite at jeg nok hadde gjennomført selv om jeg hadde hatt et større innsyn i konsekvenser selv ved inngangen. Men det er ikke alle dette er viktig for... og det må man bare respektere. For oss vitebegjærlige så er det altså viktig å være forberedt, se etter symptomer tidlig... og ikke "tvinge" det lenger enn nødvendig om det ikke går som man ønsker.

Av erfaring vil jeg også si - ta mikrosteg - og vent lenge mellom hver nedtrapping ... og "tro det verste" ... symptommessig. Og se etter enhver økning i antistoffer - og gjør de rundt deg oppmerksomme på hva du driver med sånn at de kan bidra til å se etter symptomer.

Tvitvi og lykke til.