Sitat Opprinnelig skrevet av Bellis Vis post
Jeg benytter anledningen til å gratulere meg selv! Det er nå omtrent 6 mnd siden jeg oppsøkte legen, og han har hele tiden hatt som hovedhypotese at det er noe "post-viralt" som feiler meg. Jeg er selvsagt ikke enig, og legen må nok forkaste sin hypotese også.

Jeg gratulerer meg selv: jeg har nå passert grensa for å oppnå diagnosen for ME, både tidsmessig og utredningsmessig. Takket være min egen innsats og vitebegjærlighet, har jeg unngått å bli feildiagnostisert med ME selv om stoffskifteprøvene mine er så flotte... Jeg HAR IKKE ME! Det er bortenfor en hver tvil at Levaxin fungerer. Håper det ikke går enda 6 mnd før jeg får rett diagnose... Jeg har nemlig planer om å gå over til NDT, og det er trolig en lang og møysommelig prosess, spesielt dersom jeg velger å kjøre prosessen hos fastlegen. Mitt naive håp er at fastlegen også lærer noe i prosessen, og dermed kan hjelpe andre i samme situasjon! Uansett skal jeg være hovedperson for min egen helse.
What can I say, Bellis? Havde flere patienter været lige som du, kunne lægestanden ikke få et ben til jorden og kunne stikke sin "gold standard" for behandling af lavt stofskifte - dybt ind i det unævnelige.... Please Bellis, lad dig klone!!!

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg tror, at du er helt fantastisk begavet med personlige egenskaber til at kunne finde vejen gennem den medicinske jungle, medicinsk vildnis som thyro-endokrinologi er blevet i vores lande. Du vil (helt sikkert!) lykkes med at opnå bedring. Det er mennesker som du, som skærmer mig mod at miste troen på mine hypothyroide medpatienter. Jeg er SÅ gevaldig imponeret af dig og den måde du tænker på... ikke kun på dig selv men også på andre. Havde det været flere som du, var vi nået meget længere end tilfældet er... bare så du ved det.

Tak Bellis.