Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
24-01-14, 17:44 #4
Sv: ME eller Hashimoto eller begge deler?
Takk for respons! Nei jeg er ikke satt på medisinering enda. Jeg fikk vite at jeg hadde Hashimoto i desember. Og venter som sagt på å komme til en spesialist. Tror det er en Endokrinolog jeg skal til. Men får neppe time før i mai. Syntes selv det er lenge å vente.. Men har vel ikke noe valg. Tenker du at jeg burde be fastlegen min om å begynne medisineringen nå med en gang? Eller bør jeg vente til jeg har vært hos spesialisten? Er litt utolmodig kjenner jeg..
For å finne ut om jeg bare har Hashimoto og altså er feildiagnostisert med ME diagnosen, må jeg kanskje bare være tolmodig å se hva som skjer når jeg blir satt på medisiner. Blir jeg bedre/bra da så taler jo det sin egen sak.
Har du/ dere en bok eller hefte eller lignende om stoffskiftesykdommer å anbefale meg å lese? Må være på Norsk. Føler jeg famler veldig i blinde enda og syntes det er så vanskelig å forstå alt sammen.
Glad for å ha funnet et sted hvor det er mennesker i samme situasjon og som forstår meg
Lignende tråder
-
Noen som har opplevd å få dårlig nattesyn på en eller begge øynene?
Av Lulle i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 1Siste melding: 06-01-14, 17:11 -
Vitamin K1 eller vitamin K2, eller begge deler..?
Av Mumimamma i forumet VitaminerSvar: 5Siste melding: 15-05-13, 13:25 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37

Svar med sitat
Bokmerker