Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
10-01-14, 12:33 #6
Sv: Sliter med humøret og lite forståelsesfull samboer..
Inden du går til lægen, kunne du teste din nuværende dose af Levaxin, taget til natten en måneds tid, eller to. Flere her har meddelt - efter omlægningen til "nat-medicin", at de har fået det så meget bedre, og at de end ikke kunne drømme om, igen at begynde tage Levaxin om morgenen. Der er selvfølgelig altid enkelte undtagelser, men de fleste jeg kender til, lovpriser omlægning til natten, og det gælder også mange som er i behandling med Erfa og andre Thyroid-mediciner. Flere kunne også øge medicindosen uden de "sædvanlige bivirkninger"... Prøv at læse mit svar til Lulle her.
Jeg må sige, at du fortjener bedre og mere, fordi uanset om du er i "fin" eller "dårlig" form, er du jo den samme person... Spørgsmål er så om din samboer er glad for DIG?
Det lyder ikke sådan.
Spørgsmål er også om eller hvorfor DU er glad for en person, som er mere glad for din form (når den er god) end for dig som kvinde og person?
Det lyder som om han kan være glad for hvem som helst, som sikrer ham en evig "dans på roser", i evig velvære og ingen kriser overhovedet. Det lyder som om han også vil reagere med ubehag og "flygte-trangen" ved andre familie- eller samlivskriser, som f.eks. dårlig økonomi pga. andre kritiske omstændigheder som arbejdsløshed, eller anden ulykke. Han har brug for en samlever som kan sikre ham et uproblematisk, trygt liv i lutter fornøjelse. Det er i virkeligheden ikke dit problem (sygdom eller ikke sygdom), Vimsemusa. Det er ikke du, men din samboer som både ER og har problemet... Du fortjener langt bedre end det.
Du har brug for alle dine ressourcer samlet om at håndtere din sygdom/behandling, så du kan fjerne alle sten på vejen til bedringen. Du har ikke brug for at skulle (mis)bruge din energi på at gøre en egoistisk mand tilfreds med dig, når det er DU som har brug for hjælp og støtte. Jeg er sikker på, at han bliver ved med at være egoist, selv hvis du ved et trylleslag blev frisk som en fisk... Håber, at du indser det snart. Jo hurtigere jo bedre for dig, uanset "truslen" om et liv som singel et stykke tid.
Lykke til!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Sliter med å gå på lavkarbo
Av toneij i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 10Siste melding: 17-06-12, 09:29 -
Sliter du med å få resept på LDN?
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 31-03-12, 08:01 -
Denne uken fikk min samboer diagnosen hashimotos
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 08-10-09, 11:09 -
THS-verdier og sliter med søvn
Av Lotta i forumet SøvnSvar: 21Siste melding: 11-11-08, 18:37 -
Sliter med å bli gravide
Av Bonzo i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 25-06-07, 18:50

Svar med sitat

Bokmerker