Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Hei! Kjapt innpå!
Det beste er å skrive innlegget i word og så kopiere fra word til svarfeltet i forumet. Om noe går galt når svaret sendes så vill du fremdeles ha word-dokumentet og det vil være lett å prøve på nytt.
Det finnes dessverre ingen sånn "lagre" på den måten du tenker i forumet, så du må lagre hos deg.
Hei! Og dette tror du er enkelt?? Ikke for meg, i hvert fall
Jeg har forresten ikke Word på maskinen, men Open Office - men det skulle vel være det samme hvilket skriveprogram man har. Problemet er jo min hjerne som ikke forstår hvordan jeg da skal få flyttet et innlegg jeg har skrevet i O.O. over til dette forumet Jeg innrømmer glatt at alt dette tekniske går meg hus forbi - jeg må fort rope på gubben. Det blir som da jeg de første årene ikke ville fylle bensin på bilen: Jeg bare kjørte, og så fikk andre ta seg av alt det andre som fikk bilen til å gå! Jo, jo, jeg er kommet over den fasen, så kanskje det er håp for litt mer datakunnskap også.

Men nå fikk jeg jo løst problemet på en måte, med flere korte innlegg etter hverandre. Så skal jeg heretter heller bruke mindre tid på tenkeprosessen mens jeg skriver .

Men hva er da så dette som står nederst på denne siden: lange innlegg=gem på maskinen først ?? Kanskje det er et dansk uttrykk som jeg ikke forstår