Viser søkeresultater 1 til 10 av 58
Threaded View
-
06-01-14, 18:09 #32
Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist
Hei! Og dette tror du er enkelt?? Ikke for meg, i hvert fall

Jeg har forresten ikke Word på maskinen, men Open Office - men det skulle vel være det samme hvilket skriveprogram man har. Problemet er jo min hjerne som ikke forstår hvordan jeg da skal få flyttet et innlegg jeg har skrevet i O.O. over til dette forumet
Jeg innrømmer glatt at alt dette tekniske går meg hus forbi - jeg må fort rope på gubben. Det blir som da jeg de første årene ikke ville fylle bensin på bilen: Jeg bare kjørte, og så fikk andre ta seg av alt det andre som fikk bilen til å gå! Jo, jo, jeg er kommet over den fasen, så kanskje det er håp for litt mer datakunnskap også.
Men nå fikk jeg jo løst problemet på en måte, med flere korte innlegg etter hverandre. Så skal jeg heretter heller bruke mindre tid på tenkeprosessen mens jeg skriver
.
Men hva er da så dette som står nederst på denne siden: lange innlegg=gem på maskinen først ?? Kanskje det er et dansk uttrykk som jeg ikke forstår
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 226Siste melding: 17-08-09, 16:33 -
Anatomiske forandringer i hjernen
Av Hansen i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
Funker hjernen ?
Av Hansen i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
glemsk mrav hjernen
Av skaye i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 09-11-06, 21:44

Svar med sitat

Bokmerker