Det er nok ganske mange som føler seg usikkre Varla.
Og det har man grunn til - man vet ikke, og får ikke vite noe, og man får heller ingen forsikringer.
Vi må leve i håpet.
Du har jo valgt behandlere utenfor det offentlige og jeg tror du har grunn til å stole på behandlerene dine, større grunn til håp enn mange andre.

Jeg mener det, fordi at dine behandlere ikke har kastet vrak på verktøy som finnes til behandlingen av deg - de bruker det som finnes og som de med sin erfaring tror er best for deg.
Slik er ikke det oficielle behandlingspålegget ! Der har man bestemt at man ikke skal bruke ett av de verktøy som var helt essensielle i min bedring.
Det offentlige helsenorge avskjærer seg selv - og sine pasienter - fra bruken av et verktøy i behandlingen, og på den måten inskrenker sin egen verktøykasse fra å inneholde 3 til 2 verktøy.
Man vil kun ha de to syntetiske medisinene Levaxin og Liothyronin der. Armour, som har vist sin dugelighet i 100 ? år vil man ikke bruke.

Men, jeg prater meg bort, dette tar lang tid Varla. Stoffskiftehormon-lageret er blodet, og det fylles sakte opp når du spiser. Så skal det omdannes til hormoner kroppen kan bruke og ut å få igang celler i mange typer vev som har vært sulteforet i lang tid.
Det tar tid, og det verste man kan gjøre er å starte opp med for høy dose.
Ta det pent og sett deg selv i ventemodus er det eneste som går - tror jeg .....