Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
25-11-13, 13:58 #31
Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte
Hei Mumimamma

Jeg skjønner at det er vanskelig å ta til seg informasjon når hjernen ikke virker som den skal. Mange av oss har vært, og er dessverre der. Selv er jeg der hvor jeg kan klare å ta til meg info, men det detter ut igjen med en gang. Så det meste av det jeg skal forklare må jeg ta fra notater. Jeg håper jeg skal bli litt bedre i hukommelsen også. Jeg kan jo håpe
Under legger jeg ut en link som jeg håper du vil kikke litt på. Ikke la deg avskrekke av mengden, du behøver ikke lese alt sammen. Men ta for deg det som står om forskjellen mellom Provera (syntetisk progesteron (som ikke er progesteron)) og Progesteron (side 55).
Klikk på: Bioidentical Sex Steroid Restoration for Women
http://www.hormonerestoration.com/powerpoint.html
Jeg vet at det er en annen krem som også skal være bio-identisk, men jeg husker ikke navnet på den. Det er folk her inne som har brukt den.
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker