Viser søkeresultater 1 til 10 av 38

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Gravid. Doseendring???

Sitat Opprinnelig skrevet av serena Vis post

Sist redigert av serena; I går kl 22:53 Begrunnelse: ja, hva pleier å være årsak ....... ?
    Jeg tror, at årsak kan være den, at når man har ½ time til at redigere sit indlæg, kunne man have tilføjet noget mere eller nyt, som de der har svaret forinden ikke har set og derfor kunne ikke forstå, at der var en forskel mellem det indlæg de har svaret på, og det indlæg som det er blevet efter redigeringen. Det handler altså ikke kun om fejlretning, så vidt jeg ved.

Sitat Opprinnelig skrevet av jorunnhf Vis post
    At jeg hadde vært veldig lav i løpet av svangerskapet var ikke av betydning for barnelegen.
    Hvad mener du selv om det nu, Jorunnhf? Hvor i børnerækken blev født din datter på 14 år? Det er sørme ikke let.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    69

Standard Sv: Gravid. Doseendring???

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Hvad mener du selv om det nu, Jorunnhf? Hvor i børnerækken blev født din datter på 14 år? Det er sørme ikke let.
    Min datter er den eldste, hvor jeg hadde minst problemer med stoffskiftet i løpet av svangerskapet. Minstemann på 5 år har absolutt ingen tegn på problemer med stoffskiftet. Jeg synes ikke det er lett å vite hva som er riktig, men det var en opplysning i forhold til hva barnelegen var opptatt av de første dagene etter fødselen og hun var den eneste som virkelig har vært interessert i min stoffskifte-sykdom i løpet av alle mine 3 svangerskap ut over vanlig oppfølgning som jeg har fått av fastlegene.

Lignende tråder

1. Jeg skal bytte til Armour!
    Av Gekko i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 27
    Siste melding: 22-04-13, 22:03
  2. Det beste med å bytte til Armour - fra Levaxin?
    Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 3
    Siste melding: 02-09-12, 22:00
  3. Bytte fra Levaxin til Armour
    Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 10
    Siste melding: 24-08-12, 20:45
  4. Hashimoto’s påvirker livskvalitet selv om funksjon i skjoldbruskkjertelen er normal
    Av nora i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoer
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-11, 16:38
  5. "normal" T3 - bytte til Armour??
    Av serena i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 16-06-09, 19:51

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg