Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Tråd: Knogleskørhed!!!!
Hybrid View
-
19-10-13, 13:21 #1
Sv: Knogleskørhed!!!!
TAK for linket - jeg vil straks smutte ind og kigge på det
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
-
19-10-13, 13:53 #2
Nu har jeg været inde og læse, men er blevet lidt i tvivl - mit engelske er vist ikke helt optimalt så det kan være at jeg misforstår noget???

Under Punkt 1 skriver han i første afsnit at Strontium ikke må tages sammen med vit. D fordi det kan blokere Strontiums optagelse.
Men i andet afsnit skriver han at det skal tages sammen med bla. vit. D - det forvirre mig lidt.
Han skriver også at det skal tages til natten på tom mave - men der tager jeg Erfa og vil helst ikke ændre det igen
Til slut skriver han at Strontium øger risikoen for blodpropper - så bliver jeg endnu mere i tvivl
-
19-10-13, 14:37 #3
Jeg husker, Luuna herinde har fortalt, at hun har stillet spørgsmål til Teitelbaum på hans Facebook-side, så det kan du da forsøge, hvis du har mulighed for det. Jeg kan godt se, man kan blive i tvivl - og thyroiden kan man jo ikke risikere at ødelægge. Det er vel ikke helt til at vide, hvordan strontium og thyroid har det med hinanden ... men ellers kan man måske tage strontium om eftermiddagen eller sådan noget?
-
20-10-13, 07:50 #4
-
20-10-13, 18:41 #5
Hei

Jeg har en gammel bok av Rika Zarai som heter: Gjør ikke kroppen til et apotek. Her skriver hun om sin venn som var drivende dyktig i naturmedisin. Han gjorde henne kjent med b.l.a helbredelse av knokler som trenger å gro. Hun har siden lært og praktisert alt selv og skriver knakende godt. Hun kom ut for en ulykke og trengte å få kroppen til å produsere bla kalium/kalsium.
Det hun gjorde og fortsatt gjør er følgende. På kvelden tar hun og vasker et økologisk/eller(kjøpt på gård egg) godt. Så presser hun en til to sitroner over. Setter det kaldt over natten og drikker dette neste dag.Egget kan brukes etterpå. Da blir knoklene bra.
Jeg gjør dette. For punkt 1. Jeg vet at jeg om et til to år må operere/bytte ut en hoft. Og så er jo sitron godt for forhøyet blotrykk. I tillegg brukte hun grønnleire som omslag. Dette renser og gror.
Hun anbefaler også å drikke renset grønnleire i tre uker og så en ukes opp hold. Så drikker du en uke til. Etter start kuren så går du over til å drikke en for hver ny årstid. I ca 14 dager. Dette har jeg lest flere steder, så begge ting har jeg plukket ut her og tar det med i min egen tilfriskning. Det er noen med å kjenne sin kropp, prøve ut hva fungere for meg og så tilslutt gjøre de beste valgene. Er dette noe for meg. Ja så langt. Tiden vil vise helheten.
Ville bare dele
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
-
21-10-13, 06:49 #6
TUSINDE TAK Fruemå
Den bog vil jeg bestemt lede efter. Lige i øjeblikket spiser jeg efter AIP som for en tid udelukker æg - jeg håber at når jeg genintroducere blomme og hviden og at jeg kan tåle begge dele - hvis jeg kan tåle det så vil jeg drikke egg/citron-blandingen. Drikker du det om morgenen eller deler du det over flere gange?
Jeg ved ikke hvad grønnleire er men vil også undersøge det.Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
-
21-10-13, 09:35 #7
Det er "grønt ler" http://french-green-clay.dk/. Anvendes både udvortes og indvortes.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker