Viser søkeresultater 1 til 10 av 203

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

Standard Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010

[QUOTESå jeg tror at kroppen min reagerer - og reagerer kraftigere enn før på mel, ja... ][/QUOTE]

Jeg har det akkurat på samme måte. Jo lenger det går mellom hver gang jeg får i meg mel, jo dårligere blir jeg når jeg har spist det.
    Bare litt nysgjerrig..... Kan du drikke øl? Det er jo gluten i øl, det vet jeg. Men jeg har alltid vært glad i øl, synes vin blir litt i sterkeste laget for meg. (Tåler veldig lite alkohol) Og jeg har drukket noen øl siden jeg sluttet med mel. Blir jo litt dårlig etterpå, men jeg vet ikke om det skyldes alkoholen eller gluten ?

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av knokkel Vis post
    Jeg har det akkurat på samme måte. Jo lenger det går mellom hver gang jeg får i meg mel, jo dårligere blir jeg når jeg har spist det.
    Bare litt nysgjerrig..... Kan du drikke øl? Det er jo gluten i øl, det vet jeg. Men jeg har alltid vært glad i øl, synes vin blir litt i sterkeste laget for meg. (Tåler veldig lite alkohol) Og jeg har drukket noen øl siden jeg sluttet med mel. Blir jo litt dårlig etterpå, men jeg vet ikke om det skyldes alkoholen eller gluten ?
    Jeg har ikke drukket øl etter jeg sluttet med mel. (Ikke noe stort tap for meg... og ute bestiller jeg heller en cider.) Det finnes "glutenfritt" øl på polet. Jeg skriver "glutenfritt" fordi det er under myndighetenes grense, men er fremdeles brygget på malt. Jeg kjenner også en kraftigreagerende cøliaker, men hun tåler 1-2 flasker av merket Sol... Kanskje det kan være noe å forsøke? I USA har de skikkelig glutenfritt øl - laget på ingredienser som ikke inneholder gluten. Der brukes sorghum i stedet. Men det har jeg heller ikke smakt iom at det å stå over øl er det minste problemet mitt...
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste melding: 09-08-15, 16:04
  2. Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
    Av Milli i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 75
    Siste melding: 12-12-12, 18:45
  3. Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
    Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 15-02-12, 06:56