Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
03-08-13, 12:46 #15
Sv: Jeg mistenker et RT3 problem. RT3 behandling
Jeg synes opptrappingsplanen høres for langsom ut. Det er mulig at du trenger lite thyroid. Om du trenger mye eller lite vet du ikke før du hør økt ( litt kjappere enn Skinners plan) og nesten kommet dit at du kjenner på overdoseringssymptomer. Da ville jeg gått litt ned, og sett om det var en dose som e god å leve med. For eksempel vet du ikke om du har et konverteringsproblem, og hvor stort det er. Noen trenger veldig høye doser, andre fungerer godt på lave doser.
Leger kan ha mange teorier og tanker men du eier din kropp. Du kjenner når du er godt dosert. Legen kjenner ikke det. Så jeg ville nok forsøkt meg på å starte på 60 mg, eller ett grain som det heter på noen piller• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Behandling med kun neo-mercazole....
Av wing i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 05-05-13, 23:08 -
Behandling i utlandet?
Av Rabiosa i forumet Medisinsk behandlingSvar: 3Siste melding: 02-03-12, 20:12 -
Behandling og effekt
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 16-09-10, 22:24 -
Vektøkning ved behandling..
Av Eva Karin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 17-05-10, 12:28 -
Alternativ behandling
Av Hilma i forumet Alternativ behandlingSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 18:22

Svar med sitat

Bokmerker