Side 2 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 32
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Jeg mistenker et RT3 problem. RT3 behandling

rT3 har primært ikke noget at gøre med mavesyre. Noget af rT3 produceres i skjoldbruskkirtlen og resten omdannes fra T4 sideløbende med T3. Det er den indbyrdes andel af disse to hormoner som er afgørende for om man trives eller ikke. Det foregår ikke via mavesyren. På den anden side, er lavt mavesyre et af hovedsymptomer ved lavt stofskifte, så det under alle omstændigheder gavner stort at støtte sin fordøjelse med HCL.

Sitat Opprinnelig skrevet av IRENE8989 Vis post
    Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Du skriver at du bruker Dr. Luneng, betyr det at du har borreliose?
    Nei, men han driver også med håranalyse. Han er spesialist i ortomolekylær medisin, han driver med mineraler og vitaminer. Det er det jeg sjekker hvert år eller halve år hos han. Jeg ble behandlet med mineraler og vitaminer, og adrenal extracts, endret kosthold og livsstil. Det funket godt, men tok lang tid, men det kan hende jeg har fått mild binyretretthet nå pga. stoffskifte. Jeg har lite jern, det har jeg hatt i flere år, så jeg tenker at jeg skal prøve å få ferritin til et nivå på 60-70. Deretter prøve meg på armour igjen?
    Har denne læge interesseret sig for dine tal for jod og selen? Der er en ubrydelig kobling mellem jod, selen og jern. Balancerer jod og selen ikke tilstrækkelig mod hinanden, vil det yderligere undertrykke stofskiftet, og man får heller ikke sit jern tilstrækkeligt op (så det nytter noget). Ved du hvordan jod og selen ligger hos dig? Og hvordan tror du, at du kan komme op i ferritin FØR dit stofskifte er bedre end det er nu? Lavt jern er et af de klassiske symptomer på lavt stofskifte, og så længe stofskiftet halter, halter også jern. Det ville være underligt af en orthomolekylær læge, ikke at have fokus på disse tre mineraler i forhold til hinanden.

For mig lyder det ikke, som om du modtager effektiv lægehjælp og alene denne kendsgerning at du får lov til at gå med lavt stofskifte uden behandling - får mig til at tvivle på de læger, der tager sig af dig. Fruemå har skrevet om sine oplevelser med dr. Luneng her.

Kan jeg spørre hvem du går til? Hvem er det som behandler deg? Får du den behandlingen du skal ha? Er du fornøyd?
    Mig bekendt, sover Vigdis nu, men hvis du klikker på links i hendes signatur, kommer du ind i hendes egne tråde og kan på de sidste sider læse om hendes behandling, hos hvem osv.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Jeg mistenker et RT3 problem. RT3 behandling

Svarer litt kort, men kan skrive mer utførlig en annen gang. Har du hatt kontakt med Paul Robinson eller Stop The Thyroid Madness? Jeg spør fordi de er veldig opptatt av rT3.

Jeg brukte ren T3 lenge. Men det førte meg ikke fremover. Det var en nytelse å vende tilbake til thyroid. Jeg har svært dårlige kortisoltall, bruker kortison, likevel merker jeg en stor forskjell på å ta thyroid før jeg legger meg. Jeg tar en liten dose kortison kl 18. Den er borte når jeg legger meg , tidligere, før medisinering på kvelden med thyroid, kunne jeg våkne på natten og kjenne at kortisolet var på bånn. Og det var nesten umulig å sovne igjen.

Nå kan jeg sove helt til åtte på morgenen uten å ta kortison. Muligens er binyrene mine i dårligere skikk enn dine. Det jeg forsøker å si på en litt klossete måte, er at jeg vet ikke om reversere T3 er ditt største problem. Det er ikke sikkert at du skal legge så mye vekt på det, tenk bredt i stedet.

Jeg bruker Dag Schiøth på Heggeli i Oslo. Han en den legen som har hjulpet meg mest. I tillegg har dette forumet vært til en kjmpehjelp. Og det å lese og tenke selv påtross av en god lege, er heller ikke å forakte. DS har lang ventetid, ikke la deg skremme av det, etter mitt syn er det verd ventetiden. I mens du venter kan du foreta noen gode grep, som å begynne på thyroid igjen. Og ta den på kvelden. Vurder også dette med jod. For meg har det gitt et løft

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Hordaland
    Alder
    55
    Meldinger
    108

Standard Nattmedisinering

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    ville jeg alligevel give Armour en chance til, denne gang taget til natten, lige før man skal sove. Og så opretholde denne natte-dosering i mindst 14 dage, uanset om man ligger søvnløs de første par dage. De fleste dog har ingen problemer med at sove ved natmedicinering, og flere endda fortæller at kort tid efter de var begyndt med Armour til natten, begyndte de sove bedre end før.
    Jeg begynte å sove vesentlig bedre etter jeg begynte med nattmedisinering, og det som er viktig for meg er at jeg tar medisinen som det siste jeg gjør før jeg legger meg, dvs etter tannpuss etc så tar jeg medisinen og går rett og legger meg, for hvis jeg ikke sovner før den begynner å virke (dvs T3 slår inn), så kan jeg like godt stå opp igjen.

Det var veldig variabelt første 1-2 uker (og også nå da jeg begynte på igjen med Erfa) og jeg var svært fristet å avbryte 1. gangen, men jeg fulgte Anisa sitt råd om å holde ut 14 dager, og nå sovner jeg fort mer enn 9 av 10 netter

Medlem siden
    Aug 2013
    Sted
    lillestrøm
    Alder
    36
    Meldinger
    25

Hei!

Takk for alle svar

Jeg har faktisk bestilt time hos DS, men har ikke time før i november :/ Jeg tror jeg skal prøve meg på armour igjen før jeg avskriver det helt. Jeg skal også prøve meg på nattmedisinering

Jeg har lest mye, stopthethyroidmadness hjemmeisden og boka, bøker om binyretrøtthet, flere hundretalls timer på nettet. Jeg har prøvd alt jeg kan! Sove mye, redusere stress, endre kosthold.. Og jeg har blitt bedre men ikke som før. http://www.stopthethyroidmadness.com/ferritin/ --> her står det at flere opplever at medisinene ikke funker når B12 eller ferritin er lavt, så jeg skal prøve å trappe opp dette her før.

Dr.Luneng ba meg ta selenium, men har ikke snakket særlig mye om jod siden det ikke dukker opp på håranalysen, men jeg må si at jeg har prøvd lugols iodine, men jeg ble mye verre!! Jeg har kelp hjemme, men er ikke flink til å bruke det. Ellers har jeg merket at multivitaminer funker dårlig på meg, jeg har alltid trodd at det er pga joden?

Jeg vil si at jeg ikke får noen optimal behandling; host fastlegen min tar jeg bare blodprøver for jeg jeg får ikke mye hjelp der, min TSH har økt fra 1,9 (2010) til rundt 8 nå( men den øker vel mye etter avsluttet medisinering?), men siden de andre verdiene er under referanse mener henne at jeg ikke trenger medisinsering før om noen år, hos Dr Skinner får jeg ikke dratt så ofte, men han ga meg 0,5 grain(1 gang om dagen) armour for 6 uker, deretter 1 grain(1 gang om dagen) for 6 nye uker, men tror jeg skal følge dette opplegget. Dr Skinner mente helt klart at jeg hadde et stoffskifte problem, men at det ikke var så ille(pulsen, fargen på tunga etc). Han mente også at jeg antageligvis har hatt lavt stoffskifte i mange år. Høres denne behandlingsplanen greit ut for dere? Deretter gå på kontroll igjen. Hos dr Luneng så går jeg bare for å sjekke mineralstatusen min siden jeg har hatt dårlig opptak i flere år. Det gjør jeg egentlig bare en gang i året. Min mor har lavt stoffskifte, men hun har god effekt av levaxin, og er alltid varm. Har mye energi etc.

Binyrene mine er nok ikke ille tror jeg. Jeg har blitt drastisk bedre med HCL. Jeg har tatt HCL i 7 mnd, og må kanskje ta 5000mg HCL ved et proteinrikt måltid. Jeg har vært en student med mye selvstudium, derfor kunnet planlegge dagene mine som det passer meg. Jeg sover godt, men mer enn før 9-10 timer i strekk noen ganger Ellers er jeg forstoppet, men går på do hver dag, jeg mister mye hår når jeg tar jern :/, jeg er varm når jeg tar kokkosnøttolje.

Jeg skal prøve armour igjen jeg. Jeg skal ta en blodprøve på mandag for å sjekke hvordan det ser ut nå. Jeg har ikke tatt en blodprøve siden april:-) Jeg setter pris på all innspill. Det er til stor hjelp.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Jeg synes opptrappingsplanen høres for langsom ut. Det er mulig at du trenger lite thyroid. Om du trenger mye eller lite vet du ikke før du hør økt ( litt kjappere enn Skinners plan) og nesten kommet dit at du kjenner på overdoseringssymptomer. Da ville jeg gått litt ned, og sett om det var en dose som e god å leve med. For eksempel vet du ikke om du har et konverteringsproblem, og hvor stort det er. Noen trenger veldig høye doser, andre fungerer godt på lave doser.

Leger kan ha mange teorier og tanker men du eier din kropp. Du kjenner når du er godt dosert. Legen kjenner ikke det. Så jeg ville nok forsøkt meg på å starte på 60 mg, eller ett grain som det heter på noen piller
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Aug 2013
    Sted
    lillestrøm
    Alder
    36
    Meldinger
    25

Jeg synes opptrappingsplanen høres for langsom ut. Det er mulig at du trenger lite thyroid. Om du trenger mye eller lite vet du ikke før du hør økt ( litt kjappere enn Skinners plan) og nesten kommet dit at du kjenner på overdoseringssymptomer. Da ville jeg gått litt ned, og sett om det var en dose som e god å leve med. For eksempel vet du ikke om du har et konverteringsproblem, og hvor stort det er. Noen trenger veldig høye doser, andre fungerer godt på lave doser.

Leger kan ha mange teorier og tanker men du eier din kropp. Du kjenner når du er godt dosert. Legen kjenner ikke det. Så jeg ville nok forsøkt meg på å starte på 60 mg, eller ett grain som det heter på noen piller
    Takk skal du ha. Jeg syntes det samme, at det var altfor langsomt. Jeg tror jeg skal starte på 1 grain.
    Hvis jeg har et konverteringsproblem, betyr det at jeg har RT3 problem ? Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe til med konverteringen? Jeg er redd for at jeg kan ha problemer med det... Takk igjen :-)
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Hordaland
    Alder
    55
    Meldinger
    108

Enig at den foreslåtte opptrappingen var sen, men jeg kjente godt når jeg trappet opp med 30mg av gangen, dvs 0,5 grain, og ikke aktuelt for meg å trappe opp mer enn det av gangen, så slikt er svært individuelt. Jeg ble overdosert på 150mg og er nå på 125mg og har tenkt å holde meg her i noen måneder og se hvordan det går. Jeg hadde forøvrig ikke de vanlige symptomene på overdosering, men ble "urolig" i hodet og kroppen, og sov svært dårlig.

Det er vel de her inne som har trappet opp med vesentlig mindre enn 30mg av gangen, for de tålte ikke mer, og iom hun tydeligvis kanskje tåler det dårlig ville jeg kanskje begynt på 15 eller 30mg i 4-7 dager og kjent hvordan kroppen reagerer, også økt med tilsvarende til i 4-7 dager osv, men trappe opp litt saktere (1-2 uker) etter 60mg og stoppe opp litt på 120 hvis hun kommer dit, og se ann hvordan kroppen reagerer.

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Irene Det låter som att du redan har provat allt och ingenting fungerar, att döma av dina svar på alla kommentarer.

Kanske borde vi ta ett liten paus från fler goda råd, så att Irene har en chans att tänka vidare över dom hon redan hade fått.

Har du frågat din mamma om vad hon tycker att du ska göra?
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Svarer litt kort, men kan skrive mer utførlig en annen gang. Har du hatt kontakt med Paul Robinson eller Stop The Thyroid Madness? Jeg spør fordi de er veldig opptatt av rT3.

Jeg brukte ren T3 lenge. Men det førte meg ikke fremover. Det var en nytelse å vende tilbake til thyroid. Jeg har svært dårlige kortisoltall, bruker kortison, likevel merker jeg en stor forskjell på å ta thyroid før jeg legger meg. Jeg tar en liten dose kortison kl 18. Den er borte når jeg legger meg , tidligere, før medisinering på kvelden med thyroid, kunne jeg våkne på natten og kjenne at kortisolet var på bånn. Og det var nesten umulig å sovne igjen.

Nå kan jeg sove helt til åtte på morgenen uten å ta kortison. Muligens er binyrene mine i dårligere skikk enn dine. Det jeg forsøker å si på en litt klossete måte, er at jeg vet ikke om reversere T3 er ditt største problem. Det er ikke sikkert at du skal legge så mye vekt på det, tenk bredt i stedet.

Jeg bruker Dag Schiøth på Heggeli i Oslo. Han en den legen som har hjulpet meg mest. I tillegg har dette forumet vært til en kjmpehjelp. Og det å lese og tenke selv påtross av en god lege, er heller ikke å forakte. DS har lang ventetid, ikke la deg skremme av det, etter mitt syn er det verd ventetiden. I mens du venter kan du foreta noen gode grep, som å begynne på thyroid igjen. Og ta den på kvelden. Vurder også dette med jod. For meg har det gitt et løft
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mann71 Vis post
    Jeg begynte å sove vesentlig bedre etter jeg begynte med nattmedisinering, og det som er viktig for meg er at jeg tar medisinen som det siste jeg gjør før jeg legger meg, dvs etter tannpuss etc så tar jeg medisinen og går rett og legger meg, for hvis jeg ikke sovner før den begynner å virke (dvs T3 slår inn), så kan jeg like godt stå opp igjen.

Det var veldig variabelt første 1-2 uker (og også nå da jeg begynte på igjen med Erfa) og jeg var svært fristet å avbryte 1. gangen, men jeg fulgte Anisa sitt råd om å holde ut 14 dager, og nå sovner jeg fort mer enn 9 av 10 netter
    Tak skal I have for kommentarerne til "nattmedisinering". Det er virkelig værd at gentage og gentage fordi det er fortsat en ukendt sag for de fleste i behandling. Det er også hyppigt, at folk opgiver alt for hurtigt, når en behandling eller en fremgangsmåde ikke straks "virker" synligt og mærkbart med det samme.

Det vigtigste redskab (og mantra) i et forsøg på at opnå en bedring, er en erkendelse og anerkendelse af at Ting Tager Tid (TTT). Man kan ikke forcere noget som helst, med denne sygdom. Det er kroppen, og kroppen alene som bestemmer. Så vidt jeg ved (herfra) er de, som lykkedes at komme videre og opnå en varig bedring, er også dem (og kun dem), der magtede at indbygge TTT i deres hverdag omkring sygdommen.

Desuden bør begrebet "at prøve" udryddes og fjernes væk fra sprogbrug omkring sygdommen, synes jeg. Jeg har set mange mennesker, der allerede stod på tærsklen til bedring, men har opgivet for hurtigt fordi de mente at "det ikke virkede" eller fordi "det ikke virkede hurtigt nok"... Man er nødt til at give tid, gerne mindst et par måneder pr forsøg, og gå op i ethvert forsøg på noget nyt, som det hver gang var De Vises Sten, uanset at det måske viser sig senere, at det ikke var det. At "prøve" er at springe fra det ene til det andet, uden at give tid nok til at processerne kan få lov til, overhovedet at grundfæste sig og virke. At prøve sig frem, hele tiden og i (for) korte perioder ad gangen, er langt værre end slet ikke at gøre noget.

Takk skal du ha. Jeg syntes det samme, at det var altfor langsomt. Jeg tror jeg skal starte på 1 grain.
    Hvis jeg har et konverteringsproblem, betyr det at jeg har RT3 problem ? Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe til med konverteringen? Jeg er redd for at jeg kan ha problemer med det... Takk igjen :-)
    Hej Irene. Konverteringsproblem er lige nu dit mindste problem, da du lever med hormonmangel og slet ikke er i nogen behandling. Du skriver et sted her i tråden at dit TSH er kravlet op på 8 og du har derfor alt for lidt at konvertere fra, som tingene er nu.

Som jeg allerede har svaret dig tidligere, et "konverteringsproblem" er ikke det samme som "rT3-problem", og når du skriver at du har tilbragt flere hundretalls timer på nettet, bl.a. på StopTheThyroidMadness, da har du helt klart ikke har fundet beskrivelsen af, hvad "konverteringsproblem" er - vanskeligheder med at omdanne T4 til T3 i det hele taget. Det handler altså om at T4 ikke omdannes godt nok til T3, og når T4/T3 omdannelsen er reduceret, er omdannelsen T4/rT3 også påvirket og af ringere betydning.

I stedet at surfe Nettet tyndt og blive måske forvirret over de mange forskellige udsagn, mere eller mindre sande, vil jeg gerne foreslå at du og andre, som gerne vil finde pålidelig information - fokuserer foreløbigt på kun en hjemmeside: http://nahypothyroidism.org som er oprettet af medicinske læger, der definerer hypothyreose ud fra hypothyreosen selv, og ikke fra blodprøverne som flertallet af læger gør. Det er en medicinsk-faglig solid, pålidelig side med forums hvor patienter og læger skriver sammen. Det er et unikt netsted, man kan stole på og hvor alle spørgsmål er velkommen, så vidt jeg har hørt.

Med hensyn til at leve sit liv med hormonmangel, er det faktisk nedbrydende for hele fremtiden, da det er tydeligt at folk ikke forstår konsekvenserne af vedværende hormonmangel. Om din mor gør det, er måske også tvivlsomt fordi selv om hun trives OK på Levaxin, kan denne "trivsel" blot være en subjektivt opfattelse, fordi ingen Levaxin-bruger kan objektivt bedømme effekten af Levaxin, som jo virker på samme måde som hypothyreose gør, bare med modsat fortegn: snigende og er derfor umulig at vurdere i forhold til hvordan man ville have det HVIS man ikke var syg.

Det betyder, at selv om man har de samme hormontal som en der ikke har hypothyreose - er man alligevel i ringere kognitiv tilstand, og har forringet evne til at forstå og reflektere end man ville have haft hvis man slet ikke var syg, eller hvis man var i behandling med Thyroid fra begyndelsen af sygdommen.

Den vigtigste skade som thyreoideahormonmangel påfører den syge er skade på hjernens "lillehjerne" (cerebellum) og det ville være alt for langt og for indviklet at beskrive hvad det betyder for et menneskes liv at skulle leve med de begrænsninger OG symptomer som udspringer fra en skadet eller endda underudviklet, eller svundet "lillehjerne" pga. vedværende thyreoideahormonmangel, som man jo sagtens kan have selv om egne hormontal er "fine".

I emnet Ataxi nederst i det første indlæg findes en række kildehenvisninger til medicinsk litteratur der påviser en tæt sammenhæng mellem hypothyreose/hormonmangel og alle de neurologiske symptomer og følgesygdomme til en varig thyreoideahormonmangel. Kroppens funktionsniveau i forhold til graden af hormonmangel, samt hvad er og hvad betyder det for "lillehjernen" i denne sammenhæng, er beskrevet i indlæg nr. 6.

Det kan ikke nytte at trøste sig med at egne hormontal er indenfor "normalområder" fordi normalområderne afspejler ikke hormonstatus hos hver enkel patient. De viser bare hvor meget frit hormon cirkulerer i blodet, men siger intet om disse hormoners virke i kroppens celler. Hvis man har "fine" blodprøveresultater og alligevel har man mange symptomer, da har man hormonmangel under alle omstændigheder.

De du har behov for nu, er ikke mange løse informationer om det ene mineral eller det andet, hormonmangelen alligevel ville forhindre i at blive nyttiggjort om du så slugte flere håndfulde af dem hver dag. Du har behov for at komme i en sammenhængende, konsekvent rette behandling med sigte på, holdbart at hæve dine thyreoideahormoner op til niveauet, hvor nedbrydningen af kroppen og intellektet bliver stoppet. Til denne sammenhængende, konsekvent rette behandling hører også en assistance fra en kompetent læge, der selv finder ud af, på dine vegne, hvad og hvor meget har du behov for diverse tilskud, som bliver ordineret i den orden og rækkefølge der gør gavn, i stedet for bare rode det hele til, som det ser ud til hos dig lige nu.

Du har en aftale på Heggelig i november og du bør derfor være klar over, at du kan ikke have to forskellige læger at gå i bedene på hinanden og ordinere på samme tid, forskellige behandlinger eller tilskud, så du bliver nødt til at vælge en læge fra i den tid, hvor du følger forskrifterne for behandling hos den anden læge.

I ventetiden på Heggeli-timen ville jeg opfordre dig til at studere hjemmesiden http://nahypothyroidism.org, læse med på deres forum, og ellers forsøge at få så rolige og hyggelige (koselige) hverdage som muligt. Du har lige nu mere brug for ro og fred, end du har brug for at teste alskens gode råd osv. Tag fri fra dette ræs indtil du skal på Heggeli i november. Det er kun tre måneder til, som er langt bedre at tilbringe med ro og fred, end med et kaos af usikkerhed og tanker, der alligevel bliver overflødige når Heggeli-lægen tager over.

Du kan også be' Heggeli om at opføre dig på deres afbuds-liste, så du måske kan komme ind før november?

Lykke til og nyd sommeren, mens den endnu er her. Den er snart over for dette år.
    Sist endret av Anisa; 04-08-13 kl 06:49
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: Nattmedisinering

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Tak skal I have for kommentarerne til "nattmedisinering". Det er virkelig værd at gentage og gentage fordi det er fortsat en ukendt sag for de fleste i behandling. Det er også hyppigt, at folk opgiver alt for hurtigt, når en behandling eller en fremgangsmåde ikke straks "virker" synligt og mærkbart med det samme.
    For meg har også nattmedisinering virket. Da jeg ble hypo begynte jeg å våkne flere ganger hver natt. Noen netter mellom 10 og 15 ganger. Jeg merket bedring med en gang jeg begynte med hormoner om kvelden. Nå sover jeg stort sett natten igjennom slik jeg gjorde da jeg var frisk.

(Ser jeg har fått slettet for mye slik at jeg ikke får «quotet» skikkelig, men det får bare være sånn)
    Sist endret av Mod; 05-08-13 kl 12:56 Begrunnelse: «quotet» rettet :)

Side 2 av 4 Først 1234 Siste

Lignende tråder

1. Behandling med kun neo-mercazole....
    Av wing i forumet Graves sykdom
    Svar: 5
    Siste melding: 05-05-13, 23:08
  2. Behandling i utlandet?
    Av Rabiosa i forumet Medisinsk behandling
    Svar: 3
    Siste melding: 02-03-12, 20:12
  3. Behandling og effekt
    Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 30
    Siste melding: 16-09-10, 22:24
  4. Vektøkning ved behandling..
    Av Eva Karin i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 10
    Siste melding: 17-05-10, 12:28
  5. Alternativ behandling
    Av Hilma i forumet Alternativ behandling
    Svar: 1
    Siste melding: 17-04-05, 18:22

Søkeord for denne tråden

Bokmerker