Svarer litt kort, men kan skrive mer utførlig en annen gang. Har du hatt kontakt med Paul Robinson eller Stop The Thyroid Madness? Jeg spør fordi de er veldig opptatt av rT3.

Jeg brukte ren T3 lenge. Men det førte meg ikke fremover. Det var en nytelse å vende tilbake til thyroid. Jeg har svært dårlige kortisoltall, bruker kortison, likevel merker jeg en stor forskjell på å ta thyroid før jeg legger meg. Jeg tar en liten dose kortison kl 18. Den er borte når jeg legger meg , tidligere, før medisinering på kvelden med thyroid, kunne jeg våkne på natten og kjenne at kortisolet var på bånn. Og det var nesten umulig å sovne igjen.

Nå kan jeg sove helt til åtte på morgenen uten å ta kortison. Muligens er binyrene mine i dårligere skikk enn dine. Det jeg forsøker å si på en litt klossete måte, er at jeg vet ikke om reversere T3 er ditt største problem. Det er ikke sikkert at du skal legge så mye vekt på det, tenk bredt i stedet.

Jeg bruker Dag Schiøth på Heggeli i Oslo. Han en den legen som har hjulpet meg mest. I tillegg har dette forumet vært til en kjmpehjelp. Og det å lese og tenke selv påtross av en god lege, er heller ikke å forakte. DS har lang ventetid, ikke la deg skremme av det, etter mitt syn er det verd ventetiden. I mens du venter kan du foreta noen gode grep, som å begynne på thyroid igjen. Og ta den på kvelden. Vurder også dette med jod. For meg har det gitt et løft