Da er legebesøk og blodprøver unnagjort fra denne gangen. Denne gangen var verdiene; T3: 4,4 , T4: 20.8 og TSH: 0.65. Har fortsatt ikke helt klart for meg hva dette betyr, men ser jo at det står at dette er innenfor referanseområdet. Forhørte meg litt om Erfa, men fikk til svar at det er kun Balderklinikken som skriver ut dette i Oslo, og legen har liten tro på at dette er riktig for meg. Kroppen min klarer å omdanne T4 til T3, og da er det visst ikke noe vits å prøve noe annet. Tenker at jeg allikevel vil forhøre meg litt på Balderklinikken for å ikke la noe være uprøvd, men vet jo ikke helt hva som venter der heller.
Har gravd litt og fant et par gamle prøvesvar. Det første fra rett etter operasjonen og da var det; T3; 3.3 , T4: 12.1 og TSH: 8.7. Det andre jeg fant var fra mars; T3: 4.7 , T4: 22.2 og TSH 0.37. Så verdiene har endret seg i hvertfall... Forstår legen dit hen at jeg bør føle meg i bedre form etterhvert, samtidig som jeg får inntrykk av at legen er litt usikker på om jeg kommer tilbake der jeg var før hele dette startet. Og det er jo litt "surt" å tenke på. Vil helst være frisk da.... Eller som jeg tenker, jeg vil ha igjen livet mitt. Så fortsetter jeg å prøve å lese og forstå hva alle tall og verdier betyr, men jeg synes det er ganske vanskelig egentlig.
Det jeg hvertfall vet er at jeg pr nå fortsatt har alt for mange tunge dager. Kroppen vil liksom ikke komme igang, og hodet fungerer ikke på noe plan. Har også mye vondt i ledd og muskler, særlig på kveldstid, og alt dette gjør at jeg håper og håper på bedre tider. Og kanskje kommer de etterhvert.
Nå har jeg hvertfall fått skrevet inn verdier her, så jeg kan følge med videre.
Skjønner sikkert alt dette bedre etterhvert.