Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Tråd: Fordøyelse og energitap
Threaded View
-
18-06-13, 06:41 #11
Sv: Fordøyelse og energitap
Jeg tror det ikke, måske lige med undtagelse af dosering af medicinen. Det kan ske (for nogle), at den optag af medicin kan blive øget når tarmen fungerer bedre (f.eks. pga. tilskud af de fordøjelsesenzymer, der har ikke været nok af før). Det er set før at tilskud af fordøjelsesenzymer har ført til at medicindosen blev sat lidt ned. Der findes også folk, der så længe har haft et stabilt tarm-besvær, og har tilvænnet sig det så meget, at den forandrede fornemmelse af funktionen (i dette tilfælde) i underkroppen, kan faktisk medføre psykologiske reaktioner. Indtil man har vænnet sig om, til de nye "fornemmelser".
Det lyder nok lidt søgt eller overdrevet, men ikke desto mindre har en del mennesker tilkæmpet sig en form for mental balance, for overhovedet at kunne (over)leve en hverdag med en kronisk sygdom. Dette overlevelses-redskab kan vise sig at være yderst sårbart når "noget" begynder opleves anderledes end før. Det kan også være et forøget nærings-optag der (måske) giver noget mere energi end du er vant til at håndtere? Det er også set før.
Det fleste forventer ikke at f.eks. en (for)bedring generelt eller i enkelte funktioner, faktisk kan føles som et gene eller belastning, indtil man selv og/eller ens krop har gen-lært at håndtere f.eks. lidt mere energi, man før har klaret sig uden. Jeg tror ikke, med hånden på hjertet, at det du oplever har forbindelse til tilskud af fordøjelsesenzymer, måske lige indirekte som jeg lige har givet dig et par bud på. Måske kunne du give det lidt mere tid og se hvad der sker...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lio og fordøyelse og vektnedgang
Av Cookie i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 08-12-12, 12:36

Svar med sitat

Bokmerker