Viser søkeresultater 1 til 10 av 64
Threaded View
-
04-06-06, 00:52 #27
AHA - der har du svaret! Den som bryr seg får lide... men det er også dem som kan ha god samvittighet - selv om det kanskje virker som en håpløs kamp i det lange løp.
For det burde jo være naboen(e) selv som matet sine egne katter - både hos deg og hos meg ;)
Men uansett, når det gjelder det å bli sint - så blir en jo kun sint hvis det er noe man bryr seg om. F.eks. blir det sagt at motsetningen til kjærlighet er ikke hat - men likegyldighet. Og det tror jeg på, for hvis du ikke bryr deg, så blir du heller ikke sint.
Irritasjonslyder har ingenting med dette å gjøre - bortsett fra en ting som jeg har lagt merke til: Jo mer stresset jeg selv er, jo lettere klarer andres "kjedsomhetslyder" å gå meg på "nervene"."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Doseøkning etter fødselen? (Og noen andre spm.)
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 19-08-07, 10:18 -
Doseøkning etter fødselen? (Og noen andre spm.)
Av Ruth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 19-08-07, 10:18 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker