Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Du har skjønt noe veldig vesentlig - at selv om legene er eksperter på symptomer, sykdommer og behandling - så er DU eksperten på egen kropp og hva som er "normalt" der. Jeg skulle ønske at flere var som deg - turde å stole på seg selv, når kroppen er "feil" og ikke gi seg, fordi legen ikke finner ut av det med første forsøk.
Snufs.. Jeg er helt overveldet av forståelsen jeg får av dere her inne.. Det er virkelig godt å høre at jeg ikke gjør noe "galt" her, for dette motiverer meg bare enda mer til å stå på og finne ut hva som feiler meg!

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Forhøyet homocystein er forårsaket av for lave verdier av b vitaminer. Det er en risikofaktor for mange helseproblemer og bør derfor gjøres noe med.
Åå, det forklarer jo en del..! Dette skal jeg søren meg ta opp med legen min! Herregud, hva dere vet...! Å melde meg inn på dette forumet har vært det beste valget på lenge

Så litt på D3-vitaminene jeg tar, og en tablett tilsvarer visst 10 h(omvendt)g eller noe. Dette skal visst være 200% av anbefalt daglig inntak. Holder det med en tablett tror dere, eller skal jeg kjøre på med to daglig?