Sitat Opprinnelig skrevet av Tily Vis post
"Han legger til at grunnen til at Tine ikke har sluttet med palmeolje tidligere, er at selskapet må finne nye ingredienser som erstatter palmeoljen."

Hvad kan det mon blive, andet end flerumættede planteolier? Nu bor jeg ikke i Norge, så hvad Tine gør, berør ikke mig direkte, men boede jeg i Norge, ville jeg opfatte denne melding som en advarsel mod at købe produkter fra Tine.

"Palmeolje inneholder en stor del mettet fett, som kan føre til hjerte- og karsykdommer. Flere ernæringseksperter har derfor advart mot å bruke palmeolje i maten."

Det er "kolesterol-diskussion" om igen... Hvornår fatter folk at "eksperterne" tager helbred af dem? Hvornår fatter folk, at et klassisk, "normal-fedt-kosthold" holder kolesterol nede og hjertet friskt, mens selv et beskedent indhold af flerumættet fedt i kosten - får kolesterolet til at eksplodere... blodpropper, hjertesvigt!

Man kan sætte det på spidsen og sige, at for at opnå "garanti" for at komme i behandling med statiner er et kosthold der er baseret på vegetabilsk, flerumættet plantefedt.

Endnu tydeligere kan det siges således:

Er dit helbred dig ikke kært....
er du ligeglad med risikoen for at dø af uforklarlig blodprop under motionsturen...
vil du være sikker på, at komme i behandling med statiner på et eller andet tidspunkt i livet....
ser du frem til en alderdom med sygdom og svækket hjerte...

... bare hør på, og gør hvad "eksperterne" siger, og dine forventninger bliver indfriet! Ikke OM, men NÅR!

Hvis du til og med er ligeglad med dine børns helbred...

... bare hør på, og gør hvad "eksperterne" siger, og dine børn vil nok "takke" dig for det....

... hvis du er så uheldig, endnu at være i live, når deres helbred krakelerer, ødelagt af vegetabilske, flerumættede planteolier!

Follow The Money...