Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
23-04-13, 12:43 #8
Sv: Lavt stoffskifte med normale prøveresultater? Eller er det noe annet?
Hei
Hvis du søker på vitamin B-12 mangel, kan du finne en lang liste på en rekke plager forbundet med dette.
Jeg tar sprøyter for å slippe å ta piller hver dag. Først tok jeg piller. Så ble jeg gravid og fikk lavt nivå igjen. Da anbefalte legen meg sprøyter, og jeg tok fem sprøyter, en i uka. Så begynte jeg med sprøyter hver 3. måned. Jeg må gjerne ta det litt oftere for ikke å få for lavt nivå. Kjenner det godt på kroppen om jeg har for lavt. Siste symptomet nå var å fryse. Jeg tok faktisk nye stoffskifteprøver, og utfra symptomene mente legen at jeg nå hadde for lavt stoffskifte (jeg hadde for høyt for et år siden). Det viste seg at jeg fortsatt har forhøyet, og faktisk ca 400 i nivået for B-12. Jeg tok derfor en B-12 sprøyte (legen mente ikke det var nødvendig, siden jeg lå godt innenfor referanseområdet) og ble raskt bedre igjen.
(jeg går også til en privat lege som ser lengre enn referanseområdene, så hun gir meg B-12 utfra tidligere målinger og mine symptomer).
(Du kan jo ta en titt helt på slutten i dagboken min, der skriver jeg om symptomene jeg hadde denne gangen)Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Lavt stoffskifte, ADHD (uoppmerksom type) eller noe annet?
Av Eilert i forumet DagbokerSvar: 6Siste melding: 04-12-11, 01:05 -
Hyperparathyroidisme eller noe annet?
Av Devana i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 70Siste melding: 16-11-10, 23:52 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker