Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
22-04-13, 19:10 #39
Sv: Ny på forumet, og har endelig fått konstatert lavt stoffskifte
Lenge siden jeg har vært innom.
Ting har gått litt opp og ned siden sist. Jeg fikk Armore, men etter å ha brukt et halvt år på å bruke den i steden for levaksin har jeg kastet inn hånklet. Jeg klarte ikke å øke til mer en 1/2 grain før jeg slet maks med overdose symtomer, enda jeg gikk veldig sakte frem, så til slutt så måtte jeg legge til levaksin for i det hele tatt føle meg ok, med fortsatt i tankene at jeg kunne sakte men sikkert øke armore og gå ned på levaksin, men slik gikk det ikke. For jeg valgte å la kroppen roe seg litt ned etter å ha prøvde bare levaxin og bare Armore, men etter hvert begynte kroppen igjen å vise overdose symtomer, og til slutt var jeg så lav på levaxinen uten å kunne øke armoren at jeg var tilbake til å ha mange og sterke symptomer på lavt stoffskifte. Så nå har jeg lagt armoren på hylle og øker levaxinen og innsett at det er uaktuelt for meg å gå på armore. Ikke det at jeg forstår hvorfor kroppen ikke fikser armore. Men er tydlig at jeg ikke trenger mer av Th3 enn kroppen trenger.
En ting jeg ikke forstår er at selv om jeg var lavt dossert så har jeg de siste mnd vært varm, veldig varm selv om kropstemperaturen ikke er på 36,6 c på morningen. Driver fortsatt å tar temp og måler pH. Kroppen min ble også veldig sur av Armore uten at jeg kan si hvorfor.
Ellers så har jeg forstått at jeg har for mye østrogen, eller rettere sagt jeg har for lite progresteron. Og skal begynne å få rettet opp i den straks. Men noe som kom som en overraskelse på meg er at østrogen kan blokkere stoffskiftet hvis det ikke er balansert med progresteron. Hmmm..... Har jeg kanskje alltid hatt for mye østrogen??? Er det det som kan være årsaken til at jeg alltid har vippet i grense sonen?? Syns det er kjempe spennennde å lese om dette i hvert fall. Helt klart at hormoner henger sammen!
Og så klart når jeg har progresteron mangel så vil jo så klart ikke fosteret sitte, og er så klart en hoved årsak til at jeg spontan aborterer. Som sagt, syns jeg har en spennende tid i møte. Blir i hvert fall spennende å se hva som blir ut av dette
Det var oppdatteringen fra meg denne gang!
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Har ENDELIG fått levaxin!
Av Angel i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 48Siste melding: 21-02-11, 21:45 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i november 2005
Av janike i forumet TSHSvar: 46Siste melding: 16-11-09, 17:52 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 22-11-07, 10:58 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:09

Svar med sitat
Bokmerker