Viser søkeresultater 861 til 870 av 954
Threaded View
-
16-04-13, 14:14 #11
Re: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei Vigidis

Jeg tror du har bedre opptak enn meg. 5 stkErfa er mye, men det må jeg ha nu. Jeg har enda noe småtrøbbel med magen(les syre) og jeg har ikke gjort noe med f.eks reversert T3. Så her kan forskjellen ligge.
Nu har jeg også merket at kortisol behovet har endret seg igjen. Jeg fikk virus infeksjon i halsen måtte opp på tolv stk cortef. Så ble halsen bra og jeg trengte bare 6 stk det vanlige. Etter kun få dager måtte jeg ned en halv (overskuddsvarme) og en på morgen og halve fordelt utover dager så en hel kl 20.00 og en halv ca 21 og utover. Noen ganger trenger jeg ikke den siste halve da er jeg nede på 20 mg. Dette lar jeg kroppen bestemme helt selv. Tar heller en halv for mye enn å ile frem.
Så jeg tror at binyrene min som dine tross alt er sterkere nu.
LDN her kan det være noe, følg med. Tenker også at det å ha vært optimert og så få et tilbakeslag ikke kan sammelignes med da vi var i startfasen. Vi har jo etterhvert mye å stå i mot med når noe rammer oss i dag.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker