Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
11-04-13, 15:26 #11
Sv: Nekter legen å skrive ut resept på (Armour) Thyroid ?
Jeg fant ikke ut at det var en slik medisin før jeg fant Sonjas

Jeg var da pasient hos en ganske fersk almennpraktiserende vikar-fastlege -
hun hadde ikke hørt om thyroid før og syns derfor det var viktig og innhente informasjon;
slik at hun kunne følge opp pasienten sin på en forsvarlig måte. Dvs at hun nektet i først omgang -
men forelagt litt grunnleggende info; da var det grei skuring for henne og gjøre det som skulle til
Så det er ikke alltid latterlige og/eller dumme grunner til at leger ikke skriver ut thyroidresept første gang man spør -
dette er iallefall min egen erfaring
Jeg skrev til NTF - for at de skulle sende min fastlege en introduskjon til bruk av Armor Thyroid.
Dette står og lese i min første tråd på Sonjas (innlegg #8): Armour Thyroid: Veiledning for leger
Min thyroidresept + papirer til Legemiddelverket ble utskrevet Lillejulaften 2009
psst: her er "Oppskriften" - ref tråden "Praktiske spørsmål ved overgang til Thyroid":
T T T = Ting Tar Tid
For min del ble "papirmølla" levert på apoteket Lillejulaften og jeg kunne hente erfa thyroid dagen etter -
men det var nok pga en overordentlig dyktig faramsøyt på apoteket jeg brukte.
Tror også at Papirene til legemiddelverket kun blir sendt inn til godkjenning en gang -
og da er det apoteket som gjør det.Sist endret av Kevlin; 11-04-13 kl 16:55
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Legen sier ME, det nekter jeg å tro!
Av Cookie i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 5Siste melding: 28-11-12, 19:24 -
Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
Av Qa i forumet Breve til legenSvar: 9Siste melding: 10-05-10, 14:04 -
Resept på Armour
Av LD Tromsø i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 16-02-09, 12:39 -
Har legen forhastet seg med å skrive ut medisiner til meg?
Av cath i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 23-10-08, 13:23 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02

Svar med sitat

Bokmerker