Viser søkeresultater 1 til 10 av 954

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet

Dere som tar thyroid før leggetid, tar dere hele dosen da, eller tar dere litt på dagen?

I fire døgn har jeg tatt hele thyroiddosen på kvelden. Første dagen var litt tøff, da tok jeg en ekstra knert på dagen. Jeg er litt usikker på hva som er best. Jeg bruker 3 3/4 grain.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    74
    Meldinger
    852

Smile Re: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet

Hei Vigdis

Jeg gikk opp på dosen og så tar jeg 5 Erfa i munnen når jeg legger meg for å sove. Alt Melatonin ol tar jeg en halv time før. Det er for meg riktig å være på hele 5 Erfa. For første gang merket jeg uro nu i ferien og fikk ned til 4. Nå er jeg hjemme og på 5 Erfa igjen.

Har tatt stor dose og alt på kvelden fra 7 januar. Blir bedre og bedre mentalt, hva skal jeg si, mer klartenkt. Kroppen henger etter og jeg mangler mot og initativ. Det kan være andre ting. Jeg er utrent og jeg produserer for lite dopamin.

Det jeg har satset på er å otimere vitaminer, bruke alt av B vitaminer som ble anbefalt etter signalstoff prøven. Her har jeg hentet noe krefter pga at jeg ikke bruker adrenalin for å klare "store ting". Har mye å gå på når det gjelder å slappe skikkelig av i hverdagen.

Så jeg fortsetter stø kurs og vet at nu må jeg få opp formen, litt tur gåring i første omgang. Jeg har lær at å stresse meg frisk det straffer seg bestandig. Så nå er det å bruke all tolmodighet som jeg IKKE HAR

Lykke til videre, høres ut som du er på rett kurs igjen.

Lignende tråder

1. Hva er binyretretthet?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 21
    Siste melding: 19-05-13, 15:27
  2. partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
    Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 13-12-11, 21:20
  3. Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
    Av Rufus i forumet Hydrocortison
    Svar: 14
    Siste melding: 29-09-09, 17:49
  4. Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 19
    Siste melding: 25-09-06, 09:50
  5. Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
    Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 7
    Siste melding: 06-08-05, 10:35

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn