Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
31-03-13, 10:45 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Dere som tar thyroid før leggetid, tar dere hele dosen da, eller tar dere litt på dagen?
I fire døgn har jeg tatt hele thyroiddosen på kvelden. Første dagen var litt tøff, da tok jeg en ekstra knert på dagen. Jeg er litt usikker på hva som er best. Jeg bruker 3 3/4 grain.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
31-03-13, 11:07 #2
Re: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei Vigdis

Jeg gikk opp på dosen og så tar jeg 5 Erfa i munnen når jeg legger meg for å sove. Alt Melatonin ol tar jeg en halv time før. Det er for meg riktig å være på hele 5 Erfa. For første gang merket jeg uro nu i ferien og fikk ned til 4. Nå er jeg hjemme og på 5 Erfa igjen.
Har tatt stor dose og alt på kvelden fra 7 januar. Blir bedre og bedre mentalt, hva skal jeg si, mer klartenkt. Kroppen henger etter og jeg mangler mot og initativ. Det kan være andre ting. Jeg er utrent og jeg produserer for lite dopamin.
Det jeg har satset på er å otimere vitaminer, bruke alt av B vitaminer som ble anbefalt etter signalstoff prøven. Her har jeg hentet noe krefter pga at jeg ikke bruker adrenalin for å klare "store ting". Har mye å gå på når det gjelder å slappe skikkelig av i hverdagen.
Så jeg fortsetter stø kurs og vet at nu må jeg få opp formen, litt tur gåring i første omgang. Jeg har lær at å stresse meg frisk det straffer seg bestandig. Så nå er det å bruke all tolmodighet som jeg IKKE HAR
Lykke til videre, høres ut som du er på rett kurs igjen.
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker