Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
06-03-13, 08:15 #11
Re: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei

Godt å høre det går fremover. Jeg tok i går 7 G Erfa. 6 på kvelden og en på dagtid. Blir kun overdosert( hos meg varmeoverskudd) av cortef. Jeg har tatt 5 G om kvelden som vanlig og en om dagen. Men som du forstår jeg måler temp når jeg skal skjekke. Og jeg er ikke over 37 grader. Så jeg er ikke redd for å prøve oppover. Har heldigivs ikke opplevd hjertebank.
Jeg har også dette snudde kortisol (eller hormon reaksjon,) sliten på tidpunkt jeg ikke var før. Tror det er for at jeg snur på medisineringen.
Jeg spiser nu mer eller mindre fast en halv cortef mindre hver dag. Dette fordi jeg glemte en halv ofte. Bruker nu 25 mg. Nedtrappingen tar jeg over tid. Lar kroppen bestemme. Så har jeg begynt å spise en halv ca hver annen time , det fungere for meg.
Siden du bruker en annen type nu får du se, men jeg er bedre av å ta små og ofte doseringer.
Vi er forskjellige og gode tips finner du her, måtte bare fortelle min erfaring i håp om at noen kan hjelpe
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker