Måtte inn å lese denne tråden om igjen- har lest den for lenge siden men så har jeg vært så dum og GLEMT alt det med alt det med vinterdosering, og tenkt at det sikkert ikke gjelder meg. Har jevnt over følt at formen har vært stigende og stadig bedre, men denne vinteren har jeg vært uvanlig sliten og vært forkjølet i ett strekk. Utrolig slitsomt, og et klart tilbakefall. Har fryst mye også, og bare lengtet og lengtet etter lysere og varmere tider. Oppi alt dette har jeg fått en fiks ide om at jeg kanskje skulle senke Erfa-dosen- innbilte meg at jeg kanskje ikke trengte så mye thyroid lenger.Helt galskap, jeg ser nå at jeg heller burde ha økt dosen. Vel, takk for denne tråden og påminnelsen om at for noen av oss så er vinterdosering et must! Nå er det aldri mindre enn 3,5 grain på vinteren!! (Denne vinteren var jeg nede i 2 grain. Skjemmes når jeg tenker på hvor idiotisk det var.) Har følt meg i så bra form det siste året at jeg noen ganger har glemt at jeg er stoffskiftesyk, og at "nå er sykdommen borte", og at jeg sikkert ikke trenger så mye medisin lenger. Nei du, denne sykdommen er kommet for å bli... men takk Gud for at det finnes medisiner mot den...