Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
01-02-13, 15:51 #15
Sv: Hashimoto- kirurgisk sykdom?
Hei, kom tilfeldigvis inn på dette forumet, og vil gjerne dele mine erfaringer, jeg er nemlig en av dem som er med i Hashimoto-studien, og som fikk operasjon ved loddtrekning i mars 2012. Mine antistoffverdier lå på nesten 2500 en måned før operasjonen, noe som er ca 70 ganger høyere enn hos en frisk person.
I minst 10 år slet jeg med ekstrem energiløshet, hukommelses- og konsentrasjonsproblemer og en kropp som var konstant stresset, dvs. i alarmberedskap dag og natt. Jeg var aldri uthvilt, og for ett år siden var kroppen fullstendig nedkjørt.
I november, ni måneder etter inklusjon i studien, og åtte måneder etter operasjonen, var antistoffverdien redusert med nesten 90 %, og jeg har fått et nytt liv! Allerede første natten etter operasjonen, selv med drensslanger ut av kroppen og et operasjonssår som verket, sov jeg bedre enn på mange år! Jeg merket umiddelbart at noe hadde skjedd i kroppen, og derfra har det bare gått en vei; oppover!
Energien er tilbake, jeg ser lyst på livet, og har hatt min beste vinter på mange, mange år! Det vil fortsatt ta tid med konsentrasjonen og hukommelsen, men jeg vet at jeg er på rett vei, og det føles fantastisk!!! Skal ta ny blodprøve om en uke, og er helt sikker på at jeg har enda mer nedgang i antistoffene.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto og selen
Av paxx i forumet SelenSvar: 0Siste melding: 11-10-10, 16:34 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Sykdom forandrer på alt..
Av Thomas W H i forumet DagbokerSvar: 24Siste melding: 16-01-09, 00:18

Svar med sitat

Bokmerker