Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Akershus
    Alder
    48
    Meldinger
    107

Standard Sv: Kaos i Kvinnohjärnan: Balansera dina hormoner....

Er dette typisk bare for "kvinnohjernan"? Jeg vil gjerne være ulik kvinner, men samtidig vil jeg ikke bli utelatt fra at jeg kan få samme hormonelle problemer som dem. Handler boka om typiske kvinneting eller er det mer ei bok om hormonell ubalanse? Leser den gjerne selv med mindre den koster altfor mye.

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    74
    Meldinger
    852

Post Re: Kaos i Kvinnohjärnan: Balansera dina hormoner....

Hei og fra meg velkommen hit.

Jeg har lest en fantastisk bok som jeg anbefaler for kvinner og menn. Den heter: Det handler om hormoner og er skrevet av T. Hertoghe. Jeg fikk ikke bestilt den så jeg lånte den på fjernlån på biblioteket.

Jeg skal låne den igjen helt sikkert.

Har ikke lest den om kvinnehjernen, men mange jenter har hatt nytte av den . Vi er nu ikke helt ulike vet du.

Fin kveld

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    735

Sitat Opprinnelig skrevet av I-D-M Vis post
    Er dette typisk bare for "kvinnohjernan"? Jeg vil gjerne være ulik kvinner, men samtidig vil jeg ikke bli utelatt fra at jeg kan få samme hormonelle problemer som dem. Handler boka om typiske kvinneting eller er det mer ei bok om hormonell ubalanse? Leser den gjerne selv med mindre den koster altfor mye.
    Boka handler om kvinners hormonproblem, først og fremst. En del om signalstoffer i hjernen og kosthold også, og dette gjelder begge kjønn, men jeg vil nok karakterisere den som ei bok for kvinner.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

I-D-M: Boka til Thierry Hertoghe finnes i ett eksemplar på ett eller annet bibliotek i Norge. Den kan lånes, helt gratis, og kan bestilles til det biblioteket du har nærmest. Den handler om begge kjønn og hormoner og er en interessant bok. På dansk
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Hormoner
    Av Vigdis i forumet Andre hormoner
    Svar: 0
    Siste melding: 22-02-10, 09:03
  2. Svar: 36
    Siste melding: 21-05-08, 20:35
  3. Andre hormoner!
    Av Maia i forumet Andre hormoner
    Svar: 1
    Siste melding: 12-02-07, 20:41

Bokmerker