Takk for det :-) Er jo godt å høre at det faktisk er symptomer på noe og ikke bare "meg"..

Er veldig spent på det med resultater etter Levaxin. Både positivt og negativt.. Gleder meg jo til å bli meg selv igjen.. men hører om folk som har rast O P P i vekt.. og det er jeg veldig redd for.

Samtidig så kan jeg liksom ikke helt se at det kan skje heller.. jeg spiser ganske sunt, rir på ridetime 2 dager i uka og nå skal jeg begynne å danse en dag i uka (Flamenco) Så jeg beveger meg jo ganske mye. Nå blir målet å ikke deise ned i sofaen ved enhver mulighet..

Vektøknings spørsmål:

Begynte på Lavaxin i går. Tar 50mikrogram i døgnet foreløbig.

Gleder meg til å bli kvitt en del av symptomer som i dag hemmer meg i hverdagen.

Men har blitt litt bekymret pga snakket rundt vektøkningen. Trodde nemlig i mitt naive sinn at jeg kom til å rase ned i vekt, men hører mange snakker om at de har gått opp i vekt etter å ha begynt på medisiner.

Kan også nevne at jeg rir på ridetime 2 ganger i uken, samt skal begynne å danse 1 kveld i uken..

Vet at dere ikke kan stadfeste hva som vil skje med meg, men hva er deres erfaringer?

Klem