Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Hybrid View
-
04-01-07, 09:37 #1
Takk for det :-) Er jo godt å høre at det faktisk er symptomer på noe og ikke bare "meg"..
Er veldig spent på det med resultater etter Levaxin. Både positivt og negativt.. Gleder meg jo til å bli meg selv igjen.. men hører om folk som har rast O P P i vekt.. og det er jeg veldig redd for.
Samtidig så kan jeg liksom ikke helt se at det kan skje heller.. jeg spiser ganske sunt, rir på ridetime 2 dager i uka og nå skal jeg begynne å danse en dag i uka (Flamenco) Så jeg beveger meg jo ganske mye. Nå blir målet å ikke deise ned i sofaen ved enhver mulighet..
Vektøknings spørsmål:
Begynte på Lavaxin i går. Tar 50mikrogram i døgnet foreløbig.
Gleder meg til å bli kvitt en del av symptomer som i dag hemmer meg i hverdagen.
Men har blitt litt bekymret pga snakket rundt vektøkningen. Trodde nemlig i mitt naive sinn at jeg kom til å rase ned i vekt, men hører mange snakker om at de har gått opp i vekt etter å ha begynt på medisiner.
Kan også nevne at jeg rir på ridetime 2 ganger i uken, samt skal begynne å danse 1 kveld i uken..
Vet at dere ikke kan stadfeste hva som vil skje med meg, men hva er deres erfaringer?
Klem
Lignende tråder
-
På første gang på lenge har jeg mer overskudd! Nysgjerrig på andres erfaringer.
Av Ingvild i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 26-01-11, 16:57 -
Hypotyreose, prøver å bli gravid for første gang og begynte nettopp på Levaxin.
Av Sigrid77 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 05-06-10, 09:27 -
Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
Av witchfrk i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 30-05-08, 06:20

Svar med sitat
Bokmerker