Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Vektøkning
Hybrid View
-
18-01-13, 15:28 #1
Sv: Vektøkning
Jeg må innrømme at jeg finner det særdeles merkelig at en kardiolog kan konkludere med at du har for høyt stoffskifte pga hvilepulsen din, uten og vite hva blodprøver er og heller ikke ta hensyn til om det er andre symptomer som tilsier at du er overmedisinert.
Når det gjelder vekten, så er det svært lite sannsynlig at en dose-endring vil føre til vektøkning av betydning på under to uker. Vekten vil jo hele tiden svinge litt, spesielt i forbindelse med menstruasjonsyklus, og også vil væskeansamling i kroppen forandre seg etter blamst annet maten vi spiser.
Enkelte betablokkere har også som bivirkning at de fører til ødemer,kan det være at betablokkeren du bruker har dette listet opp?
Jeg ville nok ikke bekymret meg for en vektøkning over så kort tid som under to uker; levaksin er heller ikke en medisin som slår ut umiddelvart; den bruker litt tid i kroppen.
Er legen som behandler ditt lave stoffskifte enig i at du var overdosert?
Lignende tråder
-
Levaxin, kan den gi vektøkning?
Av nemo i forumet Vektøkning / vekttap med Levaxin?Svar: 46Siste melding: 26-06-10, 16:23 -
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00 -
vektøkning!!
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 03-05-05, 12:15

Svar med sitat
Bokmerker