Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Hashimotos og på Hydrocortison - influensavaksine i 2013?

Sitat Opprinnelig skrevet av Rosin Vis post
    Vaksinerte fikk oftere influensa enn uvaksinerte (har ikke sjekket sidens seriøsitet, men virker ok)
    http://articles.mercola.com/sites/ar...u-illness.aspx http://articles.mercola.com/sites/ar...u-illness.aspx
    Ja det er omtrent det samme som står i de sidene jeg anbefalte deg å lese. Litt vanskelig for meg å linke via mob telefonen dessverre. Men de er iallefall også skolemedisinsk meget anerkjente sider. Som jeg sa til deg så er det av hundre valsinerte kun 1-1,5 som har effekt. Nesten som å spille lotto;-) Når det gjelder thiomersal kommer dette som det fremkommer av det Anisa har skrevet kun i flerdose vaksinene.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Etter å ha lest svarene deres nøye begynte jeg å lure på om ikke narkolepsi kunne være en autoimmun sykdom, siden hele 54 norske barn antas å ha fått narkolepsi av Pandermixvaksinen i 2009 (som inneholder bla. kvikksølv og skvalen (skal gi sterkere immunrespons), og det stemmer visst...
    "Man antar at det er en autoimmun sykdom som ødelegger hypocretinproduserende nerveceller i hypothjalamus." (www.side2.no/helse/article3338745.ece)

Altså får jeg ikke mer lyst å ta vaksiner når jeg allerede har en autoimmun sykdom

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Så fikk min kjære samboer influensa, og jeg i samme slengen. Vi overlevde begge to ;) Jeg fikk Tamiflu uten bivirkninger, hadde 40 i feber med Paracet. Økte HC til 30 mg (tar vanligvis 10). Er fortsatt litt slapp et par uker etterpå, men det går seg til.
    Takk for alle svar i denne tråden! Håper dere andre med influensa har hatt et greit forløp

Lignende tråder

1. Behandling med hydrocortison krem
    Av toneij i forumet Hydrocortison
    Svar: 4
    Siste melding: 17-06-12, 13:44
  2. Hydrocortison i norge
    Av Nitelite i forumet Hydrocortison
    Svar: 13
    Siste melding: 08-03-11, 16:11
  3. Stressdosering hydrocortison
    Av Blondie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 22-10-10, 19:51
  4. Dosering av hydrocortison
    Av akas i forumet Hydrocortison
    Svar: 22
    Siste melding: 24-09-10, 22:03
  5. Er hydrocortison og binyrebarkekstrakter det samme?
    Av AneMarie i forumet Hydrocortison
    Svar: 3
    Siste melding: 01-08-10, 18:41

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn