Sitat Opprinnelig skrevet av Mann71 Vis post
Hmm... Ikke i følge infoen i denne posten:
Sitat Opprinnelig skrevet av kris Vis post
Jeg var og tok blodprøver på Haukeland i dag, og benyttet anledningen til å spørre hvorfor både FT3 og 21-OH-antistoff har havnet på baksiden av skjemaet. Først påstod hun at det var de nå slett ikke - men måtte jo medgi at det stemte når hun fikk sett litt nærmere etter. Hun var nå helt sikker på at hun hadde sett avkrysningsmuligheter for i hvert fall FT3 på noen skjemaer. Jeg sa hva jeg trodde, nemlig at man har endret på dette for et års tid siden - og da hun tenkte etter, trodde hun kanskje det kunne stemme. "Men hvorfor?" spurte jeg - "Er dette prøver som er spesielt kostbare eller ressurskrevende?" "Nei - det var det ikke" mente hun. FT3 ble kjørt på samme maskin som FT4, og burde dermed ikke være verken dyrere eller mer arbeidskrevende. "Noen ganger gjør de ting her som ikke vi skjønner helt heller..." sa hun.
Hei Mann71
Takk for svaret og infoen fra Kris. Kan prisene ha blitt endret siden 2005? Ellers er det MEEEGET MYSTISK hvis det nå skulle ha blitt så uhorvelig dyrt
I morgen når jeg skal tilbake til denne legen skal jeg spørre om å få se prislisten. Jeg kan ikke tenke meg at prisene på blodprøver er hemmelige

Dessuten oppfattet jeg jo først at han sa 50 % dyrere, men nei, - "50 ganger dyrere", presiserte han

MEEEGET MYSTISK