Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
06-01-13, 19:19 #1
Sv: Hashimotos og på Hydrocortison - influensavaksine i 2013?
For the 2012-2013 season, VAXIGRIP® contains the following:
Active Ingredients
0.5 mL dose: 15 μg per strain of HA of split inactivated influenza virus of each strain listed below:
0.25 mL dose: 7.5 μg per strain of HA of split inactivated influenza virus of each strain listed below:
A/California/7/2009 (H1N1)pdm09-like strain, A/Victoria/361/2011 (H3N2)-like strain and B/Wisconsin/1/2010-like strain.
Other Ingredients
0.5 mL dose: 2 μg thimerosal*, up to 0.5 mL sodium phosphate buffered isotonic sodium chloride solution, formaldehyde (≤30 μg), 0.25 mL dose: 1 μg thimerosal*, up to 0.25 mL sodium
phosphate buffered isotonic sodium chloride solution, formaldehyde (≤15 μg)
Triton® X-100 and trace amounts of sucrose and neomycin
* added as a preservative in multidose presentation only (Kilde)
Af de biologisk aktive, ud over døde virus, indeholder VAXIGRIP® : thimerosal dvs. kviksølv, formaldehyd og Triton® X-100
Triton® X-100 også kendt som Octoxynol-10 og Octoxynol-9, er et kendt spermicid der "uskadeliggør" sperm, således at den ikke længere er i stand til at befrugte et æg. I en undersøgelse offentliggjort i 1977, The Journal of Reproduction and Fertility (Assessment of spermicides by a stripping technique against human spermatozoa) er Triton® X-100 opført i en tabel over "de mest potente sæddræbende kemiske forbindelser", der er i stand til at strippe human sperm for 100% af dens befrugtningsevne. Den anvendes til flere bio-industrielle formål hvor der er brug for "ufrugtbarhed" (af f.eks. æg anvendt til produktion af vacciner), og bruges også til fremstilling af sæddræbende præventionsmidler m.v.
Godt nok indeholder VAXIGRIP® ikke squalene, men den indeholder dog thimerosal og formaldehyd. Og som i alle vacciner dyrket i æg, skal der bruges en "sæddræber" til at gøre æggene egnet til dyrkningen af mikroorganismer, så et eller andet sted, i betragtning af at man ikke kender langtidsvirkninger af disse spermicider på de vaccinerede, er det måske værd at overveje om drengebørn og mænd bør behandles med vacciner indeholdende spermicider... Iflg. pressen er sædkvaliteten i DK lav i forhold til lande man plejer sammenligne sig med, så who knows.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
06-01-13, 20:20 #2

Når jeg leser hva vaksinen inneholder, så er jeg jammen glad jeg er sta nok til og blånekte influensavaksine, enda legene prøver og både lokke og true siden jeg er "i risikogruppen" med flere av sykdommene mine.
Jeg pleier og si at jeg er syk nok, om jeg ikke skal eksperimentere med medisin for og bli verre
-
06-01-13, 20:54 #3
Vaksinerte fikk oftere influensa enn uvaksinerte (har ikke sjekket sidens seriøsitet, men virker ok)
http://articles.mercola.com/sites/ar...u-illness.aspx http://articles.mercola.com/sites/ar...u-illness.aspx
-
07-01-13, 20:45 #4
Ja det er omtrent det samme som står i de sidene jeg anbefalte deg å lese. Litt vanskelig for meg å linke via mob telefonen dessverre. Men de er iallefall også skolemedisinsk meget anerkjente sider. Som jeg sa til deg så er det av hundre valsinerte kun 1-1,5 som har effekt. Nesten som å spille lotto;-) Når det gjelder thiomersal kommer dette som det fremkommer av det Anisa har skrevet kun i flerdose vaksinene.
-
08-01-13, 08:03 #5
Etter å ha lest svarene deres nøye begynte jeg å lure på om ikke narkolepsi kunne være en autoimmun sykdom, siden hele 54 norske barn antas å ha fått narkolepsi av Pandermixvaksinen i 2009 (som inneholder bla. kvikksølv og skvalen (skal gi sterkere immunrespons), og det stemmer visst...
"Man antar at det er en autoimmun sykdom som ødelegger hypocretinproduserende nerveceller i hypothjalamus." (www.side2.no/helse/article3338745.ece)
Altså får jeg ikke mer lyst å ta vaksiner når jeg allerede har en autoimmun sykdom
-
12-02-13, 09:30 #6
Så fikk min kjære samboer influensa, og jeg i samme slengen. Vi overlevde begge to ;) Jeg fikk Tamiflu uten bivirkninger, hadde 40 i feber med Paracet. Økte HC til 30 mg (tar vanligvis 10). Er fortsatt litt slapp et par uker etterpå, men det går seg til.
Takk for alle svar i denne tråden! Håper dere andre med influensa har hatt et greit forløp
Lignende tråder
-
Behandling med hydrocortison krem
Av toneij i forumet HydrocortisonSvar: 4Siste melding: 17-06-12, 13:44 -
Hydrocortison i norge
Av Nitelite i forumet HydrocortisonSvar: 13Siste melding: 08-03-11, 16:11 -
Stressdosering hydrocortison
Av Blondie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-10-10, 19:51 -
Dosering av hydrocortison
Av akas i forumet HydrocortisonSvar: 22Siste melding: 24-09-10, 22:03 -
Er hydrocortison og binyrebarkekstrakter det samme?
Av AneMarie i forumet HydrocortisonSvar: 3Siste melding: 01-08-10, 18:41

Svar med sitat

Bokmerker