Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
04-01-13, 19:01 #4
Sv: Begynne med naturlig tyroksin
Er vel mange her inne som ikke har fått resept på Erfa fra fastlegen sin, så en må ofte til en endokrinolog, og blandt de også er det langt i fra alle som gir slik resept, så en må i grunnen bare håpe på litt flaks med fastlege/endokrinolog (det er også endel som har fått resept fra fastlegen sin). Hvor lenge en pakke varer avhenger jo av dosering og størrelse på tablettene...
Det er også endel som har bestilt Thyroid-S (mye det samme som Erfa, bare annet navn (sjekk linken)) fra Thailand hvor det kan kjøpes uten resept (evt kjøpt selv på ferie eller fått bekjente på ferie til å kjøpe). Men jeg ville begynt hos legen, og evt bedt om henvisning til en endokrinolog hvis vedkommende ikke vil gi resept, og håpe på bedre flaks der
Behandling av søknad om registreringsfritak skal vel ikke ta særlig mer enn 3 virkedager (de fleste leger kan vel sende dette inn elektronisk nå på samme måte som med e-resepter), og sjekker en med flere apoteker så regner jeg med noen av de kan skaffe på noen dager (her i Bergen kan apotekene sjekke om noen av de andre i samme kjede har på lager).
Lignende tråder
-
Naturlig thyroid forklart av Jeffrey Dach
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 28-07-12, 19:33 -
Ulike preparatmerker - naturlig thyroid
Av smgj i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 02-08-10, 08:54 -
Resept på naturlig thyroid
Av usikker i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 14Siste melding: 04-03-10, 19:45 -
Hva gjør jeg hvis jeg vil prøve naturlig thyroxin?
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 02-02-09, 17:59

Svar med sitat
Bokmerker