Viser søkeresultater 1 til 10 av 220
Tråd: Begynt på Levaxin i 2007
Hybrid View
-
17-08-12, 21:53 #1
Sv: Utmattet
Takk så mye for forklaring

Merker at jeg også har en dårlig stressmestring til tider. En liten bagatell kan utløse hjertebank og konstant uro, og sånn har det vært i over et år nå. Utrolig plagsomt. Har også problemer med å lese mye tekst og sette meg inn i enkelte problemer, sånn som med lavt stoffskifte og alt som hører med der. Begynner å lese info, men må gi opp etter en kort stund.
Denne utmattelsen bruker å forsvinne, eller bli bedre sent på kvelden. Så onsdag kveld trimmet jeg og det skulle jeg kanskje ikke ha gjort. Men nå vet jeg at jeg må holde meg unna fysiske anstrengelser de dagene jeg har det som nå.
-
19-08-12, 19:57 #2
Sv: Utmattet
Er du i jobb? Noen ganger, når en har klappet grundig sammen, er det nødvendig å be om sykemelding, kortere eller lengre. Hjemmesituasjonen er det ikke mulig å sykmelde seg bort fra, men da kan en tid fri fra jobb være nok til å få stablet seg på beina igjen og fortsette.
Lignende tråder
-
Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke effekt
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 102Siste melding: 26-04-13, 14:34 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
begynt på litothyronin
Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 05-03-08, 21:48

Svar med sitat
Bokmerker