Sitat Opprinnelig skrevet av ktmsport Vis post
Hei, jeg skal kjøre en kur som jeg tenker å inkludere T3 med. Jeg har ikke stoffskifteproblemer, og har ikke gått på thyroidehormoner før. I tilleg til steroidene skal jeg bruke 6 iu veksthormon hver dag i 6 måneder i tillegg til steroidene. Og da kommer t3 godt med.

Det jeg egentlig lurer på er om det er stor sjangs å få problemer med stoffskiftet etter avsluttet bruk med T3 ? Vil jo ikke ødelegge stoffskiftet mitt bare på grunn av noe T3
Beklager, kære ven, men dette forum er ikke det rette sted at forholde sig til det som er din interesse.

I stedet kan vi anbefale dig eller andre med særlig interesse for "men's health" til at søge videre på http://www.allthingsmale.com/forum/content.php som er et forum der er et gammelt netsted og en udløber af en lægeklinik for mænds helse, og hvor de enkelte deltagernes viden om det menneskelige hormonsystem er langt større, end hos de samlede skandinaviske lægestande tilsammen.

Her på forummet beskæftiger vi os kun med sygdomme/tilstande udspringende af thyreoideahormon-relaterede sammenhænge.

Denne tråd nu lukket (stengt).