Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 26 av 26
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Er disse svarene bra eller dårlige?

For min del kan jeg si at på medisin (riktig og nok) så er jeg "frisk".

Før jeg fikk medisin så var det så ille at hendene dovnet bort, frossen, tørr hud, vekta gikk opp, søvnen ble dårlig og jeg ble klumsete (vanskelig å kjøre bil!), irritabel og tålte ikke bakgrunnsstøy.. for å nevne litt i tillegg til de Blondie nevnte.

Problemet er som sagt at utviklingen skjer over år og man gjerne tror at man bare har sovet litt lite, eller "brygger på noe" (!)... eller bare er litt nedfor.

Hele kroppen blir påvirket og det slår ut forskjellig hos folk. Og sakte. Dermed er det så vanskelig å få øye på.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordland
    Alder
    34
    Meldinger
    12

Kjenner meg ganske godt igjen der(det blondie sier), og har vel nesten alltid gjort det.
    Ved lengre presentasjoner + slutten av skoletimene/skoledagene merker jeg at konsentrasjonen min er helt borte.

Men det tror jeg egentlig er meg som person selv om du sier at det er et symptom, utn at jeg skal si noe sikkert.

En periode var jeg nesten bestandig trøtt og giddesløs selv om jeg sov mye osv.
    Hormoner er kompliserte saker.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Her finner du en rekke symptomer. Anbefaler deg å føre en helsedagbok, hvor du legger inn symptomer, hvordan du har det, når det skjer endringer. Når du etterhvert får medisner, kan du bruke disse små notatene til å øke eller senke medisindosen, eller be om å prøve noe annet, fordi det ikke virker bra nok. Jeg skriver kun når det er endringer, har gjort det i snart to år, disse notatene er gull verd!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordland
    Alder
    34
    Meldinger
    12

Hvordan påvirker medisiner for lavt stoffskifte (tyroksiner ) muskelmassen ? Vil den kunne øke, uendret eller reduseres ved inntak av tyroksiner ?

Vil man automatisk gå ned i fettprosent ?

Står noe intressant her :

http://steroider.net/category/andre-stoffer/

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordland
    Alder
    34
    Meldinger
    12

Standard T3 i steroidekur

Hei, jeg skal kjøre en kur som jeg tenker å inkludere T3 med. Jeg har ikke stoffskifteproblemer, og har ikke gått på thyroidehormoner før. I tilleg til steroidene skal jeg bruke 6 iu veksthormon hver dag i 6 måneder i tillegg til steroidene. Og da kommer t3 godt med.

Kuren blir å se noenlunde slik ut:

FASE 1-

UKE 1
    50 mg NPP EOD
    75 mg test propionate EOD

UKE 2
    75MG NPP EOD
    100MG TEST P EOD

UKE 3
    Dag 1-4 100 MG TEST P EOD
    Dag 1-3 100 MG NPP EOD
    Dag1-3: 25mcg T3 ED
    Dag 4-7: 50mcg T3 ED+250-400iu hCG+20 mg Nolva ED

UKE 4 (recovery):
    20 mg Nolva ED

UKE 5:
    100 MG NPP EOD
    100 MG TEST P EOD
    50 MG MAST P EOD

UKE 6
    150 mg NPP EOD
    100 MG TEST P EOD
    50MG MAST P EOD

UKE 7:
    Dag 1-3:100 MG TEST P EOD
    Dag 1: 100 MG NPP
    Dag 4-7: hCG 300iu ED+nolva 20mg ED

UKE 8+9 recovery:
    Uke 8: 20mg NOLVA ED
    Uke 9: 10mg NOLVA ED

Uke 10:
    150MG NPP EOD
    100MG TEST P EOD
    50 MG MAST P EOD
    25mcg T3 ED

UKE 11:
    25mg trenbolone acetate EOD
    100MG TEST P EOD
    50mcg T3 ED

UKE 12
    Dag 1-4: 50 MG TREN ACE EOD
    Dag 1-3: 100 MG TEST P EOD
    Dag1-2: 75mcg T3 ED
    Dag3-4: 50mcg T3 ED
    Dag 5-7: 25mcg T3 ED
    Dag 4-7: hCG 300iu ED+nolva 20mg ED

Det jeg egentlig lurer på er om det er stor sjangs å få problemer med stoffskiftet etter avsluttet bruk med T3 ? Vil jo ikke ødelegge stoffskiftet mitt bare på grunn av noe T3

Takk

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Exclamation Sv: T3 i steroidekur

Sitat Opprinnelig skrevet av ktmsport Vis post
    Hei, jeg skal kjøre en kur som jeg tenker å inkludere T3 med. Jeg har ikke stoffskifteproblemer, og har ikke gått på thyroidehormoner før. I tilleg til steroidene skal jeg bruke 6 iu veksthormon hver dag i 6 måneder i tillegg til steroidene. Og da kommer t3 godt med.

Det jeg egentlig lurer på er om det er stor sjangs å få problemer med stoffskiftet etter avsluttet bruk med T3 ? Vil jo ikke ødelegge stoffskiftet mitt bare på grunn av noe T3
    Beklager, kære ven, men dette forum er ikke det rette sted at forholde sig til det som er din interesse.

I stedet kan vi anbefale dig eller andre med særlig interesse for "men's health" til at søge videre på http://www.allthingsmale.com/forum/content.php som er et forum der er et gammelt netsted og en udløber af en lægeklinik for mænds helse, og hvor de enkelte deltagernes viden om det menneskelige hormonsystem er langt større, end hos de samlede skandinaviske lægestande tilsammen.

Her på forummet beskæftiger vi os kun med sygdomme/tilstande udspringende af thyreoideahormon-relaterede sammenhænge.

Denne tråd nu lukket (stengt).
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Hvorfor blir noen så dårlige av jodtilskudd (kelp, m.fl)?
    Av Siri Ann i forumet Mineraler (øvrige)
    Svar: 25
    Siste melding: 20-01-13, 15:44
  2. Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
    Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 14
    Siste melding: 14-05-08, 00:25
  3. Hva frembringer dårlige dager/ perioder?
    Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 23
    Siste melding: 28-03-07, 13:51
  4. DÅRLIGE DAGER
    Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 17
    Siste melding: 19-04-06, 21:09

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine