Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
08-11-12, 08:19 #38
Sv: Ny på forumet, og har endelig fått konstatert lavt stoffskifte
En stund siden jeg var innom her. Så nå er det på tide med en oppdattering.
Ting fortsatt å gå den rette veien for meg helt til jeg glemte å ta med meg medisiner på jobb, er borte 2 uker av gangen. Så nå er jeg i litt ulage, men det retter seg nok opp igjen. Ellers så var jeg tidligere i denne uka på kontroll i arendal, hos bjørn. Og han var kjempe fornøyd med at jeg hadde fått en så bra bedring. Og det var bare å fortsette til kroppen var i balanse.
Denne gangen spurte jeg hva han syns om det å begyne på naturlige thyroide medisiner i steden for syntetiske og det syns han var en super ide. Så nå ligger det en resept på apoteket med amor. Regner med at det bare er å bytte tvert. Men siden det er flere hormoner i den så kommer jeg til å starte pent. Og så kan jeg håpe at kg renner lettere av når jeg begynner på de. mener å ha fått inntrykk av at kg går lettere av når man går på naturlige hormoner.
Så i det store og hele, så virker det som at kroppen min er fornøyd med at jeg begynte på stoffskifte medisiner, og så krysser jeg fingrene mine på at jeg vil klare å holde den i sjakk.
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Har ENDELIG fått levaxin!
Av Angel i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 48Siste melding: 21-02-11, 21:45 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i november 2005
Av janike i forumet TSHSvar: 46Siste melding: 16-11-09, 17:52 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 22-11-07, 10:58 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:09

Svar med sitat
Bokmerker