Det er vel heller slik at en av bivirkningene ved Levaxin er/kan være vektoppgang

n`Finn gikk på Levaxin i 16 år:
Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Da jeg skiftet til Armour gikk jeg så hurtig ned i vekt at det måtte være vann som forsvant.
Buksegarderoben måtte byttes etter en måned.

Ikke alle har denne erfaringen med Armour - men skulle man ikke få avgjøre om man vil prøve selv ?
Her er en til - i samme tråd:
Sitat Opprinnelig skrevet av bambi Vis post
Da jeg brukte Levaxin slet jeg og med mye vann. Hadde alltid hovne ben og også i ansiktet. Gikk opp frustrerende 13-15kg på et halvår.
Men etter å ha begynt med Armour så forsvant det i løpet av kort tid. Kan endelig se ankelknokene og sener i foten

Mye vann i kroppen kan og føre til høyt blodtrykk.
Sitat Opprinnelig skrevet av coffefe Vis post
Jeg har også merket, til min forbauselse, at vekten har gått feil vei ved økning av levaxin!
Holder fortsatt på med opptrapping, og har ingen andre uttalte plager av denne foreløpig.
Jeg leita egentlig etter det stedet her inne hvor det blir skrevet om at man kan gå opp 2 - 3 kilo av Levaxin -
i verste fall ikke bare et år, men i flere år (dvs 2-3 kg per år!).

Søstra til venninna mi har gått på Levaxin i ca 10 år - hun blir bare drøyere og drøyere år for år -
som ung brukte hun str 36.
Nå er hun 55 og jeg tipper hun bruker str 50 - og de fleste av disse str har kommet de siste 10 åra.