Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Lavt stoffskifte
Threaded View
-
20-10-12, 21:17 #12
Sv: Lavt stoffskifte
Takk for svar. Da er jeg iallefall 100% sikker på at jeg er glad for min avgjørelse om å ikke høre på legen denne gangen. Syntes det er skummelt hvordan de har bare synset seg fram. Når det gjelder det å finne en gynekolog med erfaring med hypothyreose pasienter så ville jeg jo antatt at de beste finnes på sykehusene rundt om kring. Men det hjelper nok lite når de ikke vil ta imot meg. Litt frustrert nå.
Jeg har nok ikke vært så streng når det gjelder å få tatt blodprøve kl 08.00 ettersom legekontoret ikke ville ta i mot meg/gi meg en time før rundt lunsjtid. Men neste gang skal jeg insistere. Fikk ikke med meg at jeg måtte faste før prøvene så det var et godt tips. Neste blodprøve skal taes om en mnd ettersom legesekretæren sa at det tok over to uker før en kunne forvente å se noen resultater fra medisinene. Men forhåpentligvis har jeg fått komme til en spesialist innen de neste to ukene.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker