Hej n'Finn
Det lyder helt rigtigt, at kroppen reagerer på de midlertidige ubalancer, for i går havde jeg pludselig symptomer på forhøjet stofskifte - var irritabel, rystede på hænderne og var næsten ved at omkomme af varme - både den udefra og indeni. Oveni det havde jeg foruroligende øjensymptomer, ømhed, dobbeltsyn og endnu mere bevægelsesstivhed, så det var rigtig ubehageligt, til gengæld har jeg ikke haft skyggen af angst.
I dag (22 juli) har jeg imidlertid haft det strålende. Ja, jeg har haft den bedste dag, siden jeg begyndte på T3-behandling, fuldstændig uden symptomer på træthed, også nu sidst på aften føler jeg mig lysvågen, hvilket er knapt så godt.
I morges vågnede jeg dog fast besluttet på, at jeg ikke turde fortsætte med T3 primært på grund af øjnene, men her til aften er jeg kommet i tvivl, for måske er det bare midlertidige op- og nedture, som du skriver?
I formiddags var jeg til lægen for at få lavet de første blodprøver, eftersom jeg havde symptomer på forhøjet stofskifte i går. Prøverne ligger klar i begyndelsen af næste uge, og er taget præcis 1 time efter, at jeg indtog T3, så det bliver interessant at se, hvordan tallene ser ud.
Jeg har også skrevet en mail i dag til Elaine Moore (der må være den, der ved mest og Graves), hvori jeg spurgte til hendes erfaringer med TED og T3-behandling.
En sidste tilføjelse er, at udover mine øjenproblemer er der også sket ændringer, som umiddelbart må tolkes som fremskridt. For udover de nævnte problematikker er øjnene ikke længere hårde, når jeg forsigtigt trykker dem ind i hovedet, før var de som sten og helt umulige at presse ind.