Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
07-09-12, 11:17 #19
Sv: Lavt stoffskifte? Depresjon? Usikker
Tusen takk for svar og sitter med tårer i øynene, for det virker som her inne så ser der hav sykdommen ER.
Nå skal jeg ned til tirsdag og ta anti TPO prøver, skal jeg være fastende? Jeg skal da inn til en annen lege, ved samme legekontor(les jeg stoler ikke på noen)
OG da skal mannen være med. Legen som behandlet min mann for 3 år siden er selvfølgelig sluttet.
Jeg hadde gitt opp.inntil ditt svar- nå må jeg bare jobbe meg videre og komme meg videre. Jeg skal nå ringe til han legen du anbefalte her, og bestille time, koster det flere tusen ,så er det verdt det- da får jeg iallefall svar på OM jeg har det elelr ei, men som du sier, jeg har hatt like prøver i alle år, like symptomer også, har fått et par i tillegg de siste to årene og det er flere allergier og nedsatt hørsel,
Så, tusen takk for ditt svar, det ga meg kamplysten tilbake, for jeg kan og vil ikke gå sånn som dette lengre, jeg orker det ikke.
Lignende tråder
-
Kanskje lavt stoffskifte?
Av Sharah i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 22-02-11, 14:30 -
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 87Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53

Svar med sitat

Bokmerker