Viser søkeresultater 1 til 10 av 96
Threaded View
-
24-07-12, 15:07 #30
Sv: Thyroid på blå resept.
Kevlin, jeg er ikke sikker på om det er helt riktig. Jeg tror at det er mulig å få thyroid på blå resept hvis du har en lege som skriver bra for deg. Jeg vil anta at hvis legen skriver at du ikke ble bedre på syntetisk, men ble mye bedre på Thyroid, så kan det være nok? Men det er fortsatt spesialist som gjelder. Fastlege får ikke thyroid søknad godkjent. Jeg vil anta at spesialist kan tøyes? Indremedisiner, endokrinolog, gynekolog, androlog (for menn, heter det ikke det?), ø-n-h og lungelege? Hvem vet? Reinspikka beindoktor er kanskje litt for drøyt, men alt det andre kan kanskje gå? Stoffskiftet påvirker jo store deler av kroppen.
EDIT/Mod: denne tråden er stengt. Les videre her.Sist endret av Mod; 29-11-14 kl 03:27 Begrunnelse: Edit
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51 -
Resept på Armour
Av LD Tromsø i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 16-02-09, 12:39 -
endelig resept på Armour!!
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 19Siste melding: 16-10-06, 16:24 -
Å få Armour på blå resept
Av nora i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02 -
Om å få Armour på blå resept
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02

Bokmerker