Viser søkeresultater 1 til 10 av 96
Threaded View
-
23-10-11, 17:32 #36
Sv: Thyroid på blå resept.
Her har det blitt noen fT3 for mye, vel

Tar en sjans å gjetter på at det er fT4 som er på nesten 30
Til eksempel: vet at det er omtrent akkurat der Anisa har sitt beste fT4-nivå.
At du føler deg fornøyd og vel til pass, det blir nok mer viktig for allslags leger når du har en liten baby på gang
Gratulerer og Lykke til med svangerskapet.
Det jeg prøvde å si; hvis du føler sterkt for å prøve erfa - så finner mange det vanskelig å si NEI til en gravid og bestemt Dame!
You go girl
Jeg også tror mine helt "nye" problemer startet etter fødsel - ei venninna kaller barseltida for "Hormonballetten" -
det er krevende for kroppen å levere til to personer over tid og da er det noen av oss som går i underskudd -
og så er det gjort.
Du har jo allerede problemer med din kjertel og trenger den beste hjelp du kan få:
etter min erfaring og mening så kan jeg ikke annet enn å anbefale thyroid medisin (for min del er det erfa) - på det varmeste.Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51 -
Resept på Armour
Av LD Tromsø i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 16-02-09, 12:39 -
endelig resept på Armour!!
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 19Siste melding: 16-10-06, 16:24 -
Å få Armour på blå resept
Av nora i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02 -
Om å få Armour på blå resept
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02

Bokmerker